2013. december 14., szombat

695. Advent 3. - Bizalom és kegyelem / Vertrauen und Gnade


Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben és higgyetek énbennem. Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni számotokra? És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is.
János evangéliuma 14: 1-3
Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él; és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha.
János evangéliuma 11: 25-26
Euer Herz erschrecke nicht! Glaubt an Gott und glaubt an mich! In meines Vaters Hause sind viele Wohnungen. Wenn's nicht so wäre, hätte ich dann zu euch gesagt: Ich gehe hin, euch die Stätte zu bereiten? Und wenn ich hingehe, euch die Stätte zu bereiten,will ich wiederkommen und euch zu mir nehmen, damit ihr seid, wo ich bin.
Johannes 14: 1-3
Ich bin die Auferstehung und das Leben. Wer an mich glaubt, der wird leben, auch wenn er stirbt; und wer da lebt und glaubt an mich, der wird nimmermehr sterben.
Johannes 11:25-26

4 megjegyzés:

  1. che belle idee e che cura per la preparazione del natale
    è un piacere visitare il tuo blog
    silvana

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépet hoztál adventre, ezt ismerem én is.

    VálaszTörlés
  3. Que bonitos trabajos haces!! Me gustan mucho.
    Un beso grande desde España.
    Rosana.

    VálaszTörlés
  4. Ne nyugtalankodjak,....sok hely van Odafent....,aki meghalt,az is él.....Vígaszadó sorok.Köszönöm!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!