2013. december 9., hétfő

691. Én is beneveztem... / Ich habe mich auch angemeldet...

... Belinda Adventi naptár és kulcslyuk-játékára az idén. Az általam felajánlott ajándék egy cicás karácsonyi kép, és egy gumis könyvjelző.
Mivel ma már fény derült a titokra, így megmutatom itt is az ajándékokról készült fényképet :)
... bei Belinda, wo jetzt Adventskalender und Schlüsselloch-Spiel läuft. Ich habe ein weichnachtliches Bild mit Katze und ein Lesezeichen angeboten. Heute sind meine Geschenke schon verlost, deswegen kann ich hier das Foto auch zeigen :)

Christmas Cat Tree - Brittercup Designs
A gumis könyvjelző elkészítésének módját és mintáját is megtalálhatjátok ebben a bejegyzésemben.
Die Fertigungsbeschreibung und das Muster des Lesezeichen mit Gummiband könnt ihr in diesem Post finden

Szerintem nagyon jó ez a játék, és a "kulcslyuk"-részében bárki részt vehet. Ha van kedvetek, nézzetek be Ti is Belindához!
Meiner Meinung nach ist es ein sehr gutes Spiel, und im Schlüsselloch-Spiel kann man immer teilnehemen. Wenn ihr Lust habt, könnt ihr mal bei Belinda auch vorbeischauen :)

Ma is nagyon jó idézet volt az adventi naptárban:
A megbocsátás az a kulcs, amely kinyitja a harag ajtaját és a gyűlölet bilincsét. Ez olyan hatalom, amely összetöri a keserűség láncait és az önzés bélyóit.
William Arthur Ward
Heute haben wir wieder ein gutes Zitat in unserem Adventskalender:
Die Remission ist ein Schlüssel, womit man den Tür des Zornes und die Handfessel des Hasses öffnen kann. Sie ist eine solche Macht, die die Kette der Verbitterung und die Fessel des Egoismus brechen kann.
William Arthur Ward
(Könnt ihr eigentlich verstehen, wie ich es übersetze???)

10 megjegyzés:

  1. Nézegettem én is Belinda játékát,de nem merek belevágni,mert csak tolom magam előtt a tennivalókat.
    Tünemények az ajándékaid!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szép ajándékokat készítettél, biztosan örült, aki megnyerte. :-)

    VálaszTörlés
  3. Palkó! Ez milyen adventi naptár,amiből idézel? Olyan jó!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ez a cégnél jelenleg használatban lévő Adventi naptár. Itt olvashatsz róla részletesebben:
      http://www.palkolap.blogspot.hu/2013/11/679-az-utolso-elotti-pillanatban-im.html

      Törlés
  4. Ez a macskás fenyőfa még mindig elbűvöl :-) Úgy vagyok, mint Mammka, csak tologatom magam előtt azokat, amiket szeretnék elkészíteni. A múlt hetem is és ez a hét is 7 napos munkahét lesz. Se kötés, se horgolás...:-(

    VálaszTörlés
  5. I really like the bookmark! Very creative. What is the bigger one with the tree and the cat? It is adorable!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon SZÉP ajándékokat készítettél, biztosan örül, aki megnyerte :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ajándékok! :)

    VálaszTörlés
  8. Én is ringbe szálltam ezekért a szépségekért... majd talán legközelebb.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszenek az ajándékok és a játék is!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!