2013. december 6., péntek

687. Ünnepváró közös hímzés Fatinikával / Vorweihnachtliche gemeinsame Stickerei mit Fatinika

Fatinika ismét SAL-t hirdetett, és ennek én bizony nem tudok ellenállni :) Így, amikor megjelent az első rész, rögtön neki is fogtam. Ma pedig befejeztem. Itt tartunk:
Fatinika hat wieder ein SAL angekündigt, und ich kann natürlich keinen "nein" sagen :) So, wann den ersten Teil veröffentlicht war, habe ich sofort angefangen, heute Abend weitergemacht. So sieht es jetzt aus:

Спасибо большое, Светлана!

Karácsonyi színeket választottam hozzá, most ilyen a hangulatom :)
Ich habe weihnachtliche Farben gewählt, meine Stimmung ist jetzt so :)

Örülök, hogy erre jártál, várlak vissza újra! :)
Ich freue mich über deinem Besuch, komm mal wieder! :)

17 megjegyzés:

  1. Gosto de ver sua alegria com os desafios da Fanitika! Este bordado com as cores do Natal vai ficar bonito! Estou acompanhando.
    Um abraço!
    Szeretem látni, hogy öröm a kihívások Fanitika! Ez a hímzett karácsonyi színek jól néz ki! Nézem.
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  2. Hú de gyors voltál... nekem is tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos ez a fenyőágas keret! Vajon mi lesz középen?

    VálaszTörlés
  4. I love the colors of xmas! :D Is that a biscornu coming?

    VálaszTörlés
  5. Biztosan nagyon szép lesz.

    VálaszTörlés
  6. Nekem egyből a magyaros jutott eszembe a színekről :-) nem kattintottam a linkre, nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a tiéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyaros karácsony! Vagy olaszos karácsony :)))

      Törlés
  7. várom, hogy milyen lesz! :) szépet sejtet, mint mindig:)

    VálaszTörlés
  8. Ein sehr schöner Anfang.
    Bin gespannt, wie es weitergeht.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem nála milyen színek vannak.Te,Ildikó,nem találtam az oldalán,de megmutatja mit is készítetek?Mert látatlanban bizony nehéz fonalat válogatni hozzá.
    Várom a folytatásod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emőke!
      Nem, soha nem tudjuk, milyen lesz a végén... mondjuk én élvezem, bár az elején mindig sokat hezitálok a fonalválasztáson, az első mintarészlet alapján próbálok dönteni... remélem, sikerült jól választani!

      Törlés
  10. Köszönöm a dicsérő szavakat, kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  11. Прелестно получилось! празднично!

    VálaszTörlés
  12. Ein schöner Anfang Deiner Stickerei.
    LG Grit

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!