2012. november 24., szombat

452. Mikulásra... / Auf Nikolaus-Tag...

... is készülődöm. Ezért horgoltam ezeket a Mikulás-fejeket. A piros zacskót fogják díszíteni :)
... fertige ich auch etwas. So habe ich diese Nikolaus-Köpfe gehäkelt. Sie werden als Geschenkschachtel-Anhänger funktionieren :)

A minta több helyen is elérhető a net-en, én innen dolgoztam.
Die Häkelbeschreibung habe ich leider nur ungarisch gefunden. Kann mir jemand helfen, wo es deutsch gibt? Ich möchte es gerne einlinken... oder soll ich übersetzen? :)

11 megjegyzés:

  1. de jó neked, hogy ilyen szépeket tudsz... (kis irigység) :P

    VálaszTörlés
  2. Cukik! Ilyet én is szoktam horgolni.

    VálaszTörlés
  3. Jaj,de helyesek! Nagyon ügyes vagy!
    Most megint azt érzem, hogy nekem is meg kellene tanulnom horgolni....

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók!!! én is éppen Mikulás gyártásba fogtam, bölcsis díszek lesznek.

    VálaszTörlés
  5. Sooo clever, your little Santas look so sweet!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak :) . Köszönöm a linket, szerintem készítek én is egyet a kislányomnak :)

    VálaszTörlés
  7. Ohhhh!!! Nagyon-nagyon helyesek!!!
    Miket tudsz te!!! :o)))

    VálaszTörlés
  8. Hát nezek nagyon cukik lettek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!