2012. november 9., péntek

445. Más nézőpont


forrás: internet
Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj! Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet. (Péld 3:5-6)

Néhány nappal ezelőtt a kézitáskám tartalma kiborult az autóm első ülésére és a padlóra. Mindent összeszedtem, és visszagyömöszöltem a táskámba. Később észrevettem, hogy egy kis plasztikkártya, amelyre szükségem van a munkahelyen, mégiscsak hiányzik. Még egyszer átkutattam az első ülés környékét, majd a táskám tartalmát. Eredménytelenül. Csalódottan gondoltam arra, talán máshol veszíthettem el a kártyát.
Néhány nap múlva újra beültem az autóba, ezúttal utasként. Egy apró tárgy kiálló kis sarkára esett a pillantásom. Alig volt észrevehető, az ülésem és a középső kartámasz közötti szűk résből kandikált ki. Az elveszített kártya volt!
Bizony, szükséges lett volna, de nem fordítottam rá időt korábban, hogy más szemszögből is megnézzem. Gyakran elkövetem ezt a hibát a lelki életemben is, és nem keresek más nézőpontot. Ha csak a saját sietős megfigyeléseimre hagyatkozom, könnyen nem veszem észre a fontos dolgokat, amik előttem vannak. De ha időt szakítok és lassítom a tempót, tanulmányozom a Szentírást és megnyitom a szívemet üzenete előtt, Isten új látásra vezet, és válaszol keresésemre.

A Biblia Isten látását tárja elénk az élet kihívásaira.
Elisabeth L. Easterling (Texas, USA)
forrás: www.csendespercek.hu

2 megjegyzés:

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!