2012. október 10., szerda

428. Humbug 4/6

Sikerült elkészítenem Lee negyedik "cukorkáját" is :)
Es ist mir gelungen, das vierte "Bonbon" von Lee fertigzustellen :)

Aida 20 ct, Rosace 35382
Ha jól fordítottam le, akkor ez a csillei cseresznye ízű... hát, cseresznyét most csak a netről tudtam mellé tenni :)
Wenn ich es richtig verstanden habe, dann es hat ein Geschmack nach Kirschen... Kirschen konnte ich momentan nur am Internet finden :)


Szaporodnak a cukorkáim :) Ha Te is szeretnéd elkészíteni őket, akkor ezen a linken az összes mintát megtalálhatod. Köszönöm a mintát, Lee!
Ich habe immer mehrere Bonbons :) Wenn Du diese auch sticken möchtest, alle Muster kannst Du hier erreichen. Danke fürs Muster, Lee!

Obrigado, Lee!
Neked melyik tetszik a legjobban?
Welche gefällt Dir am besten?

14 megjegyzés:

  1. Obrigado.. sou apaixonada por cerejas....
    Um carinhoso abraço

    VálaszTörlés
  2. Ééééédi, én is akarom ezeket :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyos.. Aránylag hamar van siker élmény...Te valóban karácsonyra készülsz.... még oly messzinek tűnik.és egy két pillanat és itt a karácsony...

    VálaszTörlés
  4. Nekem a sárgának tetszik legjobban a mintája...:o))) de mindegyik nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Na, da ist ja schon eine schöne Sammlung zusammengekommen! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  6. Melyíik tetszik?????Mindegyik!:)

    VálaszTörlés
  7. Maradok még itthon....A kerékpáromra csak vágyakozva nézek és megsimogatom.Szó sem lehet róla sajnos.:(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cuki a sorozat. Nehez dönteni... a sarga szinatmenetes, talan...:)

    VálaszTörlés
  9. Most olvasom a végén van kérdés... Nem is lehet kérdés MIND tetszik...

    VálaszTörlés
  10. Narancsot en is himeztemRemelem nemsokara vegleges format olt.:)

    Mindegyik szep,talan az oszi szine miatt a sarga...:)

    VálaszTörlés
  11. Így együtt :) mindegyiknek megvan a maga varázsa...

    VálaszTörlés
  12. Mindegyik nagyon szép lett. Én csak elmentettem a mintákat, a kivitelezésig még nem jutottam el. Feltette már Lee a maradék kettőt?

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!