2015. április 28., kedd

961. Ékszerdoboz / Schmuckkästchen

Az utóbbi napokban ezzel a dobozkával töltöttem az estéimet :)
In den letzten Tagen habe ich meine Abende mit diesem Kästchen verbracht :)


Egy tulipános népi mintarészletet hímeztem ki a tetejére.
Auf dem Deckel habe ich einen Teil von einem Volksmuster mit Tulpen gestickt.


Több réteggel festettem, kicsit megkoptattam - a mai divat szerint :)
Ich habe mit mehreren Schichten gemahlt, und ein bißchen geschlissen - wie es heute modisch ist :)


Tudom, elegánsabb lenne, de a teljes bélelésre nem vállalkoztam, csak az aljára ragasztottam egy kék betétet.
Ich weiß, daß es vollgefuttert eleganter wäre, aber ich habe es nicht geschafft, nur auf den Boden habe ich einen blauen Blatt geklebt.


A tetejébe vágattam egy tükörlapot - amikor egy hölgy ékszert válogat, jó, ha rögtön meg is tudja nézni, hogy állna... :)
Im Deckel habe ich einen Spiegel einschneiden gelassen - wenn eineDame einen Schmuck sucht, ist es gut, wenn sofort sehen kann, ob es passt :)


Éppen idejében készültem el vele - ballagási ajándék lesz (csak a doboz, a nyakláncot ugyanis csak a fényképezéshez kértem kölcsön a kolléganőmtől :))
A fiam is ballag szombaton... készülünk, izgulunk... bár inkább csak én... :)
Ich bin damit eben zeitlich fertig - es wir Geschenk zum Abschiedsfest sein (nur das Schmuckkästchen, die Halskette habe ich nur zum Fotografieren von meinen Kollegin geliehen :))
Mein Sohn hat am Samstag auch Abschiedsfeier im Gymnasium... wir bereiten uns dazu,wir sind aufgeregt... oder ehrlich gesagt nur ich bin aufgeregt... :)


További szép hetet kívánok mindenkinek!
Ich wünsche Euch weitere schöne Woche!

29 megjegyzés:

  1. Πολύ όμορφο σχέδιο και πολύ ωραία χρώματα !!!!!
    Το κουτί έγινε καταπληκτικό !!!!
    Καλό βράδυ !!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett,mint minden amihez hozzáfogsz!

    VálaszTörlés
  3. Wunder,- Wunderschön!
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  4. Liebe Palko,
    ein wunderschönes Geschenk. Deine Stickerei sieht wie immer sehr schön aus.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű munka, nagyon szép ajándék. Nyugodt készülődést, a hétvégére pedig szép időt kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  6. Ó,de mesés!!!!! Nagyon tetszik!!
    Műhelytitok,vagy szabad megkérdezni,hogyan ragasztottad rá a hímzést? Ez nekem örök dilemmám.
    Ballag a fiad? Szép napokat kívánok nektek!!!!

    Nincsen időm hímezni, nagyon szeretnék hétvégén.....Most a festés a sürgősebb, és a főzés besegítés a fiataloknak, meg az unokázós napok.
    Erre már csak "hab" a munka.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nem nagy kunszt, és főleg nem titok. Majd ha legközelebb készítek, fotózom és megmutatom, jó?!

      Törlés
  7. de szép hétvégétek lesz akkor, ha ballagás lesz nálatok! :) ilyenkor úgy sajnálom, hogy mi már "kinőttünk" ebből...

    Tökéletes és gyönyörű ballagási ajándékot készítettél. És milyen figyelmes vagy, hogy még tükröt is vágtál bele...! :)

    VálaszTörlés
  8. Liebe Palko,
    das Schmuckkästchen ist ein Traum, es gefällt mir immer wieder ausgeprochen wie du alte Volksmuster in Szene setzt und ihnen neues Leben einhauchst. Die Beschenkte kann sich äußerst glücklich schätzen so ein schönes Unikat zu bekommen. Ich wünsche Euch viel Spaß auf der Abschlußfeier deines Sohnes, ich glaube dir gerne das du das aufgeregt bist, wir Mütter können glaube ich nicht anders. Richte ihm meine Herzlichsten Glückwünsche zu seiner bestanden Prüfung aus.
    Schicke dir viel Sonne aus der Ferne
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  9. Szépséges lett a dobozka, a tükör jó ötlet! Szép hétvégét és a vizsgákra sok-sok kalappal !

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép a dobozkád, biztosan örül majd az ajándékozott
    Szép időt és sok szerencsét kívánok a Fiadnak :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű doboz! Egy szép ajándék! A hímzés nagyon finom!
    Ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  12. Megértem, hogy ez a gyermek érettségi? Gratulálunk neki! Kívánok neki egy fényes és boldog karrier!
    Egléa

    VálaszTörlés
  13. Ein wunderschönes Geschenk !! Mit deiner Stickerei ist es ein ganz besonderes Stück und wird sicher viel Freude schenken.
    Noch zweimal schlafen bis zum Mai ;)))
    Ganz liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  14. MOndtam már hogy ügyes vagy? Gratulálok a fiadnak!

    VálaszTörlés
  15. Óh, és ide érzem az orgonaillatot! Csodaszép!

    VálaszTörlés
  16. Jó megoldás, szép kivitelezés!
    Dobozt te festetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Igen, én festettem, akril festékkel.

      Törlés
  17. Köszönöm mindenkinek!
    Igen, reméljük, szép idő lesz szombaton... :)

    Danke sehr!
    Thank you!

    VálaszTörlés
  18. Ó, nagyon szép lett!
    A ballagáshoz gratulálok!
    Én az unokaöcsém ballagására megyek holnap. Oda járt, ahova én is. Jó lesz visszatérni a gimnáziumomba. :-)

    VálaszTörlés
  19. Bevallom a népi minták nekem ritkán jönnek be - de ez nagyon szép lett, azt hiszem a színét nagyon jól sikerült eltalálni, semmi népies nincs így benne :) Nagyon trendi lett :)

    VálaszTörlés
  20. Tetszik a doboz, nagyon egyedi! :)
    Gratulálok a ballagó fiadnak is, zökkenőmentes, könnyű érettségit kívánok! :)

    VálaszTörlés
  21. Meseszép lett!! És milyen jó ötlet a tükör! :)

    VálaszTörlés
  22. J'adore la broderie bonne journée Marie-Claire

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szép doboz készült !

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörű ez is!
    Annyira csodálom benned, hogy teljesen egyszerű mintákból, egyszerű ötletekkel milyen remekműveket tudsz alkotni!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!