2013. augusztus 19., hétfő

629. Summer Holiday Exchange

Életem első ajándék-csere játékára Mii-nél jelentkeztem. Sonia lett a párom, az ajándékaim Olaszországba mentek.
Szétnézve Sonia blogján arra a megállapításra jutottam, hogy szereti a színeket, ezért bátran keresgéltem a fonalas dobozomban :) Valami magyarosat szerettem volna küldeni, és eszembe jutott Leki-Rita népi mintás biscornuja. Ez a minta már régen a "to do list"-ben vár a sorára. Most elkészült! Visszaforgattam az idő kerekét, odaültem a nagymamám mellé matyót hímezni... így készült el a matyó biscornu.
Ich habe mich bei Mii auf mein erstes Geschenk-Tausch-Spiel gemeldet. Meine "Gegenstück" ist Sonia gewesen, deswegen sind meine Geschenke nach Italien gegangen.
Ich habe das Sonias Blog ein bißchen durchstudiert, und ich habe festgestellt, daß sie die Farben mag, deswegen habe ich mutig in meiner Garn-Dose herumgesucht :) Ich wollte etwas ungarisches senden, und so ist mir das Biscornu mit Volksmuster von Leki-Rita eingefallen. Dieses Muster ist sowieso schon lange an meiner "to do list", jetzt ist es gefertigt! Ich habe das Rad der Zeit zurückgestellt, ich habe mich ungarische "Matyó" zu sticken neben meiner Großmutter hingesetzt... so habe ich ein Biscornu mit "Matyó"-Farben gemacht.


Amint látjátok, nem hagyomásnyos, hanem "kocka"-biscornuról van szó, ilyen lett készen:
Wie es man sehen kann, es ist kein gewohntes, sondern "Würfel"-Biscornu, so sah es fertig aus:


A biscornu mellé készítettem egy pillangós hűtőmágnest (korábban már mutattam a párját, onnan elérhetitek a minta linkjét is), és egy monogramos zsugorka medált - mindkettőt színesben :)
Neben dem Biscornu habe ich ein Kühlschrankmagnet mit Schmetterling (früher habe ich schon eine davon gezeigt, von dort könnt ihr das Muster-Link auch erreichen), und eine Medaille mit Monogram aus Schrumpfolie auch gemacht - natürlich beide sind schön farbig :)


Ezek hárman keltek útra Olaszország felé, no meg egy kis magyar csoki, hiszen azt olvastam Sonia blogján, hogy gyermek is van a háznál :)
Diese drei sind Richtung Italien gegangen, und noch ein bißchen ungarische Schokolade, weil ich bei Sonia so gelesen habe, daß sie auch Kind hat :)

Thank you, Ingrid, for the organisation!

Az én ajándékom pedig a messzi Braziliából, Isabellától fog érkezni :)
Mein Geschenk wird von weiten Brasilien, von Isabella kommen :)

19 megjegyzés:

  1. Azti! De gyönyörű ajándékok!!! Biztosan nagyon örülni fog az ajándékozott :) (A biscornu a kedvencem.)

    VálaszTörlés
  2. Очень красиво и ярко!!!

    VálaszTörlés
  3. Ildikó ez a tűpárna gyönyörű!!!!❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gyönyörűek, biztosan örül majd aki kapja az ajándékot.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, különösen a biscornu, ilyet most látok először.

    VálaszTörlés
  6. Csodaszépek! A zsugorkáról most hallok először.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a "zsugorka" címkére klikkelsz, láthatod korábbi próbálkozásaimat, és a linket, ahonnan kiindulva én elkezdtem ezt a technikát.
      Érdemes kipróbálni, szép dolgokat lehet így alkotni :)

      Törlés
  7. Such wonderful exchange!
    The stitched box looks fantastic! Just love it!
    Hugs

    VálaszTörlés
  8. ♥ GYÖNYÖRŰ LETT! Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. You've made & sent some lovely gifts for Sonia, I love the pincushion :) I'm sure Isabella will spoil you with her amazing work x

    VálaszTörlés
  10. Oh, wie schön! Ich wünschte ich hätte im Moment mehr Zeit zum Sticken
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  11. Szépséges ajándékok, biztosan örülni fog neki leendő gazdájuk:). Van egy olyan gyanúm, hogy valami úton-módon megkaparintottad Jucus villámtűit... Hihetetlenül termékeny vagy:)

    VálaszTörlés
  12. Beautiful gifts for Sonia, the pincushion is very pretty (:

    VálaszTörlés
  13. Nekem nem új ez a fajta biscornu, valahol már láttam... vannak dolgok amiket nem egészen értek....DE egy biztos nagyon szép és jó sok munka van benne...

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép ajándékokat készítettél, biztos tetszeni fog a párodnak!

    VálaszTörlés
  15. Szép lett! Nagyon ügyes kezecskéid vannak! :)

    VálaszTörlés
  16. Such a cute summer pincushion!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!