2013. augusztus 11., vasárnap

623. Hardanger - Galinával 2. / Hardanger mit Galina 2.

Megjelent a minta, és a - tényleg szuper! - oktatóanyag második része Galinánál. Annyira vártam már, hogy tegnap este/éjjel gyorsan neki is ültem, és elkészítettem :)
Itt tartunk:
Es ist der zweite Teil vom Muster - und die - echt super! - Schulungsbeschreibung bei Galina zu lesen. Ich habe es so gewartet, deswegen habe ich schnell angefangen, und gestern Abend/Nacht gestickt.
So sieht es momentan aus:

Большое спасибо, Галина!

Sajnos, csak egy hét múlva folytatódik... :(
Leider geht es nur in einer Woche weiter... :(

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen alakul. Én is bekapcsolódnék mert csodálatos és régi álmom kipróbálni, de a munkám mindig elszólít.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lesz, kíváncsi vagyok a teljes képre!

    VálaszTörlés
  3. Alakul:-))) szép színeket használsz!! Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Szépen alakul! Jó is az amikor az ember már alig várja, hogy hímezhessen :)

    VálaszTörlés
  5. Continue, continue, coragem, você vai conseguir! Está ficando muito bom! Estou ansiosa pelo resultado!
    Um abraço!
    Egléa

    Folytatás, tovább, bátorság, akkor kap! Kezd nagyon jó! Alig várom, hogy az eredményt!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  6. Szepen haladsz.:) Gyonyoru lesz.:)

    VálaszTörlés
  7. Én is jövök mindig nézni! Szép!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Kellemes színeket választottál hozzá, várom a végeredményt:)

    VálaszTörlés
  9. Klein aber fein! Es freut mich, dass dir die Hardangerstickerei Spaß macht.
    Liebe Grüße und eine schöne Woche
    Andrea

    VálaszTörlés
  10. De jó látni folyamatában is a munkát. Nagyon szép lesz, kellemes színeket választottál!

    VálaszTörlés
  11. Mennyi szépség ♥ került ki a kezeid alól amíg nem neteztem...

    VálaszTörlés
  12. nagyon szép
    cérnaszíneket csodálatos

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!