2013. augusztus 6., kedd

619. Hit / Glaube

Nem húzom sokáig az időt, mutatom a sorozat harmadik darabját, ahogy tippeltétek, erre a hit felirat került :)
Ich will die Zeit nicht ziehen, ich zeige den dritten Teil meiner Serie. Wie es mehreren getippt haben, dieses Bild hat die Beschriftung: Glaube bekommen :)


Nem tudom, milyen színre gondoltatok, én ezüstszürke anyagot - "Silverstone" - és kék fonalat - "Bonnie Blue" - választottam, mindkettő Barbaral Creations.
Ich weiß nicht, wer an welcher Farbe gedacht hat, ich habe silbergrauen Stoff - "Silverstone" - und blaues Garn - "Bonnie Blue " - gewählt, beide sind von Barbaral Creations.


Ma lenyúltam a kolléganőm nyusziját, mivel kék a ruhája, hogy legyen dekorációm is a fényképezéshez :) Így viszont helyszínt kellett változtatnom, hiszen tudjuk: "nyuszi ül a fűben..." :-D
Heute habe ich das Häschen meiner Kollegin mitgenommen, weil es blaue Kleidung hat, und ich brauchte etwas als Deko zum Fotografieren :) Deswegen sollte ich aber auch den Schauplatz ändern, weil laut einem ungarischen Kinderlied "Häschen sitzt im Gras..." :-D


Bevallom, a sorozat folytatódik, de nem kaptam keretet, így várnotok kell, amíg valahol találok ugyanilyen kereteket...
Ich muß gestehen, daß die Serie weitergeht, aber ich habe keine gleiche Rahmen kaufen konnten, deswegen sollt Ihr noch ein bißchen warten...

20 megjegyzés:

  1. A hit nekem inkább aranyszínű, de te kéked is nagyon szép! Mi jöhet még a hit, remény, szeretet után? :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik kék színnel! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, eddig ez tetszik a legeslegjobban!

    VálaszTörlés
  4. Csak kapkodom a fejem, te aztán termékeny vagy. :-) Nekem is ez tetszik leginkább, de akik ismernek, azok tudják, hogy kékmániás vagyok, így ez nem meglepő. :-)

    VálaszTörlés
  5. I must say that I love a wall full of frames and this is my favorite color! :D

    XOXO, ISa.

    VálaszTörlés
  6. Egyik szebb mint a másik:))

    VálaszTörlés
  7. Hű de termékeny vagy! Irigykedem is ám! Nagyon tetszik a sorozatod.

    VálaszTörlés
  8. So cute! Love the colour of the thread!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. Tudtam, hogy kék:-)))))
    Remekül illik a testvéreihez, ez az árnyakat pedig nagyon szép!
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  10. Ez még jobban tetszik, mint a cicás-szíves-piros :-) Gödöllőn van egy klassz képkeretező az Áruházzal szemben.

    VálaszTörlés
  11. Blue Velvet-re, vagy Bonnie Blue-ra tippeltem és lám-lám...:)
    Nagyon szép lett, nekem is ez tetszik a legjobban eddig. Vajon mi jön még ezután?:)

    VálaszTörlés
  12. Igazán szép kis sorozat :-) Nagyon jó ez a kék szín.

    VálaszTörlés
  13. Auch diese Häuschen gefällt mir sehr gut! Bald hast du ein ganzes Dorf gestickt. Ich bin schon auf das nächste gespannt.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  14. Mir gefallen diese Muster sehr gut! Du hast sie toll gestickt!

    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  15. Beautiful colour, very lovely stitching :)))
    Sonia

    VálaszTörlés
  16. Oooh, an other one!! I love the blue colour on this finished piece :)

    VálaszTörlés
  17. :D A nyuszi is szupi!

    Nagyszerű ez a sorozat!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!