2013. augusztus 7., szerda

620. Hardanger - Galinával / Hardanger mit Galina

Régóta vágyam, hogy rendesen megtanuljam a hardanger-hímzést. Most érkezett el az alkalom :)
Galina elindított egy hardangeres közös hímzést, jobban mondva oktatást. Szuperül leír, bemutat mindent! Bátran belefoghattok Ti is! :)
Az első lépcsővel elkészültem. Vasárnap folytatódik, nagyon várom!
Ich möchte schon lange die Hardanger-Stickerei richtig zu lernen. Jetzt gibt es die Möglichkeit :) Galina macht eine gemeinsame Hardanger-Stickerei, bzw. Schulung. Sie hat super Beschreibung und Fotos gemacht, könnt Ihr auch mutig mitmachen! :)
Die erste Etappe ist fertig. Es geht am Sonntag weiter, ich warte schon sehr darauf!

Большое спасибо, Галина!

16 megjegyzés:

  1. Köszönjük! Örülök, hogy hímezni velem. Figyelemre méltó eredmény. Viszlát vasárnap.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a linket, jó kis leírás. Nagyon szép lesz.

    VálaszTörlés
  3. Én is megnéztem a leirást... csudajó és érthető... Ilyenkor a szívem fáj... mert ügye mindenre nincs idő.Nagyon szép...

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, jó lesz ha megtanulod a technikát. Szerintem szetetni fogod❤

    VálaszTörlés
  5. Bevallom, a hardanger engem nem hoz lázba. Viszont nagyon kiváncsi vagyok, hogyan alakul majd a munkád lépésről lépésre.

    VálaszTörlés
  6. I really like hardanger but I find it kinda difficult. I can't wait to see this piece finished!

    :D

    VálaszTörlés
  7. Várom a folytatást! Nálam is a tervek között szerepel a hardanger megtanulása...már csak időt kellene találni rá.

    VálaszTörlés
  8. Hallo Palko, Hardanger ist ne tolle Stickerei, ich bin froh, dass ich es erlernt habe. Ich werde mal deine Arbeit verfolgen, wird bestimmt toll und es wird bestimmt nicht deine erste Arbeit sein.
    Liebe Grüße
    Martina

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon szép! Nem is gondoltam volna, hogy ennyi féle hímzés technika van...

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lesz!!! :o)))

    VálaszTörlés
  11. Looking good so far!! Have fun :)

    VálaszTörlés
  12. Hello Halka

    That is looking very pretty so far!
    Happy weekend (:

    VálaszTörlés
  13. http://sakurablogja.blogspot.hu/search/label/Heirloom%20Homecoming%20Sampler-hardanger
    Erről én is írok itt felül linkkel. Ezt is nézd meg, hátha segít.
    Igen, ezt nem könnyű elsajátítani, de érdemes, mert nagyon szép.

    VálaszTörlés
  14. Estou curiosa para ver o andamento do seu aprendizado e trabalho. Desejo boa sorte e muita diversão!
    Um abraço!
    Egléa

    Kíváncsi vagyok, hogy a folyamat a tanulás és a munka. Kívánok sok szerencsét és sok-sok móka!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!