2012. szeptember 22., szombat

416. Karácsonyi humbug / Weihnachtshumbug

Nézegettem a népi mintagyűjteményem, és az egyik orosz mintán megakadt a szemem, megmozdult a fantáziám :)
Ich habe meine Folksmustersammlung geblättert, und bei einem russischen Muster bin ich hängen geblieben, und meine Phantasie hat sich in Bewegung gesetzt :)

Ez a kis karácsonyi humbug készült belőle:
Dieses kleine Weihnachtshumbug habe ich davon gemacht:

Abban bízom, másnak is megtetszhet, ezért közreadom az elkészítését :)
Ich hoffe, daß es an jemandem noch gefallen wird, deswegen veröffentliche ich die Fertigstellung :)

ezt a mintarészletet hímeztem / diesen Musterteil ist gestickt
a kihímzett minta / das gestickte Muster
fontos, hogy két oldalt fehérrel tűzzük / wichtig: am kurze Seite den Rahmen mit weiß zu sticken

pontosan össze kell illeszteni a mintát / das Muster muß zusammengepasst genäht werden
a felső rész varrásakor belevarrjuk az akasztó szalagot is / oben soll man den Band zum Aufhängen auch zunähen

így néz ki ekkor felülről / dann so sieht es aus von oben
félig összevarrjuk az alját is / unten sollen wir nur bis Hälfte zusammennähen

itt jól látszik a formája / hier kann man gut den Form sehen
kitömjük / ausstopfen
végig összevarrjuk és kész / voll zusammennähen und fertig

fenyődísznek is kiváló / es ist als Weihnachtsbaumanhänger auch gut
Jó munkát hozzá! Ha elkészíted, kérlek, mutasd meg! :)
Viel Spaß dazu! Wenn Du es auch machst, bitte mir zu zeigen! :)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a minta is meg hogy közre adtad... Régebben csináltam, de már elfelejtettem mitől lesz ilyen érdekes formája...Miért hivják humbug-nak?Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Was für ein schönes Weihnachtshumbug! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  3. Én még sosem csináltam hímzett humbugot, de a kis csibe/ vagy tyúkocska / formáját már hasonlóan elkészítettem.
    Nagyon szép lett, igazán illik a karácsony hangulatához.
    és köszönjük a mintát!
    Azon gondolkodom, ha most elkezdeném talán be tudnám fejezni karácsonyra a munkatársaimnak is.

    VálaszTörlés
  4. Micsoda kicseid vannak raktaron!:)

    Nagyon tetszik, föleg, hogy megmagyaritottad!:)

    VálaszTörlés
  5. Milyen szép és te milyen szorgos vagy,hogy már készíted a karácsonyi díszeket!!!Olyan hamar itt lesz megint karácsony,hogy csak pislogunk....

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!!! :o) Én Lee mintáiból készítettem ilyet, de az összeállítás nem mindig sikerül ilyen szépre, mint a tiéd! Ügyes vagy!!! :o)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Olyan karacsonyos :) En is keszulodom mar, de csupa titkosat, meg nem mutathatom oket jo hosszu ideig...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! Még őszben és barnákban utazom, de lassan át kell térnem a karácsonyi dolgokra. Akkor nagy hasznát veszem majd ennek a bejegyzésnek: köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  9. Ma nézegettem a blogjaidat... és akkor kerültem az aljára...
    GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!! 100 követőd van.............

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm kedves szavaitokat! Öröm minden megjegyzés... öröm minden követő... igen, egy ideje 100-on áll a mutató :) - tervezem is, hogy megünnepeljük... remélem, hamarosan... :)

    VálaszTörlés
  11. Köszi! Nagyon ravasz, ugyanakkor nagyon egyszerű! :)

    VálaszTörlés
  12. Dank Deines Kommentares in meinem Blog bin ich auf Deinen Blog aufmerksam geworden.
    Diese kleinen Pyramiden sehen ja super aus, was für eine tolle Idee.

    Liebe Grüße
    WaltraudD

    VálaszTörlés
  13. Oh wie schade, die Übersetzung ist leider nicht sehr gut.

    Liebe Grüße
    WaltraudD

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!