2013. október 22., kedd

661. Őszi falevelek bálja - közös hímzés Fatinikával / Ball der herbstlichen Blätter - SAL mit Fatinika

Első rész kész! :)
Erster Teil ist fertig! :)


Bár Szvetlana sötét vászonra dolgozik, én lemondtam róla... este nem látom... így Roibos-teával "kezelt" takácsvásznat választottam, és első színként Mouliné 2412.
Obwohl Szvetlana auf scharzem Stoff stickt, ich habe es abgesagt... ich sehe es Abend nicht... so habe ich Werbeleinen - "behandelt" mit Roibos-Tee - gewählt, und meine erste Garnfarbe ist Mouliné 2412.

Спасибо большое, Светлана!

Még lehet csatlakozni :) Nem nagy minta, csak 44x44 öltés, és tudjátok: Szvetlana nagyon szépeket tervez! :)
Es kann man sich noch anschließen :) Es ist kein großes Muster, nur 44x44 Stiche, und Ihr weißt: Szvetlana macht sehr schöne Muster! :)

14 megjegyzés:

  1. Hervorragend geklappt! Und viele danke für die Komplimente )

    VálaszTörlés
  2. Hú de gyors vagy... nagyon SZÉP lett!
    Én is elcsábultam:) csak még nem tudom mire és milyennel hímezem, de holnapra terveztem...

    VálaszTörlés
  3. Muito interessante este bordado! Este SAL será um sucesso!
    Boa diversão!
    Um abraço!
    Egléa

    Nagyon érdekes ez a hímzés! A SAL lesz a siker!
    Jó szórakozást!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett!!! Igazi őszi falevelek! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a minta! Kiváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés
  6. Látom, megint szép dologba kezdtél bele, nekem a Te választásod jobban tetszik.:)

    VálaszTörlés
  7. Megint valami csoda alakulgat! Szépségesen megfestetted a vásznat, a fonalválasztás fantasztikus...kíváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés
  8. Eine wunderschöne SAL-Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  9. Ohhhhh!!!! bellissimo! Dei colori meravigliosi!
    Sonia

    VálaszTörlés
  10. Sieht schon richtig interessant aus! Hab mir mal den ersten Teil abgespeichert. Danke für den Link
    Liebe Grüße Andrea

    VálaszTörlés
  11. Great autumn colours for your little leaves, fabulous work!!!

    VálaszTörlés
  12. a Te színeid sokkal inkább őszi és kellemesebb nézni. A fekete kicsit zord-mord szín nekem ehhez a falevelekhez, bár nem mondom, hogy ne lenne az is mutatós.
    Kíváncsi vagyok a végeredményre:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!