2013. október 6., vasárnap

654. Piros alma / Roter Apfel

Hétvégén almát szüreteltünk a szüleimnél. A piros almák látványa eszembe juttatta, hogy az "Autumn Apple"minta már régóta várja, hogy kihímezzem... így ma délután sort kerítettem rá :)
Am Wochenende haben wir bei meinen Eltern Apfeln geerntet. Wann ich die viele rote Äpfel gesehen habe, fiel mir ein, daß ich das Muster "Autumn Apple" schon lange sticken möchte... deswegen habe ich es heite Nachmittag getan :)


Miközben hímeztem, egy versike motoszkált az agyamban, amit még óvodás koromban tanultam... foszlányok jutottak eszembe, aztán lassacskán összeállt az egész vers, bár szerintem nem tökéletesen... sajnos az íróját nem tudom, a neten hiába keresgéltem, nem leltem meg. Leírom, hátha valakinek beugrik :)
Wann ich es gestickt habe, ist mir ein Gedicht eingefallen, was ich noch im Kindergarten gelernt habe... nich das komplettes Gedicht, nur "Fetzen"... :)


- Piros alma ághegyen, érett vagy-e, édes?
Ágaskodom lábhegyen, hozzád mégsem érek.
- Édes vagyok, Sárikám, megértem a nyáron,
de poros lett új ruhám, a friss záport várom.
- Vann itt kút a kertünkben, nem kell záport várni,
megmosdatlak bő vízben! - Jó étvágyat, Sári!


Gyönyörű őszi idő volt felénk a hétvégén, nagyon élveztem a munkát a szabadban! Persze estére alaposan elfáradtam... :)
Bei uns war wunderschönes Herbstwetteram Wochenende, ich habe die Arbeit drauchen genossen! Natürlich war ich am Abend sehr müde... :)


Amikor pedig most leültem a gép elé, elszomorodtam... az előző bejegyzésemet egyszerűen elsumákolta a blogger... senkinél nem jelent meg, bár a blogon látszott... ha esetleg van kedvetek, nézzétek meg azt is! - persze ennek feltétele lenne, hogy ezt a bejegyzést megkapjátok...
Wann ich heute Abend zum Computer gekommen bin, wurde ich ganz traurig... meinen vorherigen Eintag hat das Blogger einfach "verschluckt"... niemand hat darüber Info bekommen, obwohl am Blog kann man lesen... wenn Ihr eventuell Lust habt, könnt Ihr den auch lesen! - natürlich mit der Voraussetzung, daß diesen Eintrag veröffentlicht wird...

17 megjegyzés:

  1. Ildikó drága!
    gyönyörű képek, gyönyörű alma... De sajnos ez sem jött át...Már rögeszmés vagyok, de segíteni nem tudok...Bizonyára elnyomhattál valamit...mert ilyen sokáig nem szokta a rendszer visszatartani...

    VálaszTörlés
  2. I am not a fan of apples because they look like sand inside trhe mouth...eheheh but I love their smell and their look too :D Your embroidery apple is way too cute!

    I never saw an apple tree in my life.

    VálaszTörlés
  3. Яблочко очень аппетитное!!! Такие красивые шовчики!!

    VálaszTörlés
  4. Hummmmm.... Vou copiar qualquer dia.
    Um abraço!
    Egléa

    Hummmmm .... Én másolni minden nap.
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  5. Egyik kedvenc gyümölcsöm az alma...szép nagyon :-)

    VálaszTörlés
  6. Ez a bejegyzésed nem tűnt el :o)
    Nagyon szép az almád!!!

    VálaszTörlés
  7. Nekem ez a dalocska jutott eszembe róla: Alma, alma, piros alma/ Beteszlek a kosaramba,/ Hazaviszlek és megeszlek,/ Adjál nékem egészséget!:)

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is almaszüret volt tegnap! Kedves kis minta! És én szerencsére minden bejegyzésedet látom:).

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép az almád! Tetszik, hogy ilyen szellős és üde.Kicsit irigyellek, hogy egy délután kihímezted! :))) Nekem ez csak a legritkább esetben sikerülne...befejezni is...vagy egyáltalán elkezdeni. Na ezért jó mások szép blogját nézegetni. Ha nincs időm semmire, töltekezem máshol :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik, és a keret is hozzá nagyon jól passzol!
    Nekem Gryllus Vilmos almája jutott eszembe :)

    VálaszTörlés
  11. Was für ein schönes Motiv!
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  12. A minta szép és az almák finomnak tűnnek. Nyami, imádom!

    VálaszTörlés
  13. Nekem egy Weöres Sándor vers jutott eszembe, de az mit sem változtat azon, hogy hihetlen édes ez a hímzésed is, egyetek sok finom almát- persze majd télen amikor csak az lesz na jó meg banán meg mandarin meg narancs- szóval addig szőlőzni kell jó sokat és nézegetni ezt a képecskét:-)

    VálaszTörlés
  14. Kedves szép hímzés!
    Nekem nem vers jutott eszembe róla, hanem közmondás "az alma élet, erő, egészség" másik pedig "napi egy alma az orvosodat távol tartja":))

    VálaszTörlés
  15. Cute and bright apple!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  16. Nahát, ez a bejegyzésed most jelent meg nálam... Ki érti ezt?
    Nagyon helyes lett az almád, bár nekem most kicsit almaundorom van, miután majd' 3 mázsát szedtünk és dolgoztunk fel...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!