2013. október 5., szombat

653. HÁLAADÁS - DANKFEST - THANKSGIVING

(a linkre kattintva meghallgathatod)

Nagy Istenem, ha nézem a világot,
mit alkotott Te szent "Legyen!" szavad,
ha látom én sok millió alkotásod
miket vezetsz és táplálsz egymagad:
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!

Ha szól igéd, és benne Rád találok,
ha láthatom, mily nagyok tetteid,
ki népedet ily gazdagon megáldod,
elhordozod, bár látod bűneit:
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!

Ha mennybe hívsz, majd mikor eléd állok,
megláthatom Te fényességedet.
Ha majd reám szent arcod vet világot,
leborulok és dicsőítelek:
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!
A szívem áld és hála tölti be,
mily nagy vagy TE, mily nagy vagy TE!

(klikk auf Link, es anzuhören)
(click and listen)

5 megjegyzés:

  1. Ildikó!
    Ugy látszik Te vagy a soros, Ma, én voltam itt valamikor délután és ez a bejegyzésed már itt volt.Meg is lepődtem kicsit...Most este 10 után vagyunk és még nem jelent meg az új bejegyzésed.
    Szép hétvégét!
    Nem ide tartozik de a fórumon, ha valaki ir, egymás után kétszer- háromszor jelenik meg az irás, vagy a bejegyző neve eltűnik... Jó nagy keveredés van a rendszeren...Én ezzel a pici sávval sem vagyok kibékülve, ahova irni kell... de hát ez nem kivánság műsor!

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous images! HAve a nice week!

    VálaszTörlés
  3. Lindo, Palkó! Graças!
    Video emocionante!
    Grande abraço!
    Egléa

    Gyönyörű, Palkó! Köszönjük!
    Izgalmas videó!
    Nagy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  4. Egyik kedvenc Hallelujám! Nem is tudtam, hogy a videan is vannak fent énekek, majd keresgetek egy kicsit benne, biztos találok egy-két szeretett éneket :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!