2013. október 12., szombat

656. Sorsoltam! / Ausgelost!

Mindenkinek nagyon köszönöm, aki bekapcsolódott a hálaadás-füzérbe! Annak is, aki határidő után jelentkezett! :) Ez jó példa arra, hogy minden nap lehetünk hálásak, az én kezdeményezésemtől függetlenül!
Heten vettetek részt szabályosan :) a játékomban, a Ti nevetek került bele a kosárba :)
Ich möchte an allen recht herzlich bedanken, wer sich in der Dankenkette eingeschaltet hat! Der auch, wer nach Termin geschrieben hat! :) Es ist ein gutes Beispiel dazu, daß wir jeden Tag Danke sagen können, unabhängig von meiner Anregung!
Ihr seid sieben gewesen, wer ordentlich in meinem Spiel teilgenommen haben, euere Namen waren im Korb :)


Hagyományosan sorsoltunk, a fiam segített :)
Wir haben es traditionell gemacht, mein Sohn war meine Hilfe :)


A nyertes pedig...
Und wer die Gewinnerin ist...

DETTI

Kedves Detti! Kérlek, küldd el nekem a címedet az oldalsávban található mail-címre. A képecske mellé természetesen küldöm a megígért meglepetést is! :)
Csodaszép napsütéses hétvégét kívánok mindenkinek! :)
Liebe Detti! Ich bitte Dich, mir deine Adresse per mail zu senden! Ich werde neben dem Bild natürlich die zugesagte Überraschung auch mitsenden!
Ich wünsche Euch ein wunderschönes, sonniges Wochenende!

6 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok a nyertesnek, köszönöm a játéklehetőséget!❤
    Szép 7 végét!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a játékot, Detti, gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a játékot és hogy engem sorsoltatok ki! Boldog vagyok, hogy olyan örömteli eseményert adhattam hálát, ami nagyon hosszú időre ad örömet :)

    VálaszTörlés
  5. Parabéns Benedetti!
    Um abraço!
    Egléa

    Benedetti Gratulálunk!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!