2013. január 26., szombat

498. Dobozka / Schachtelchen

Emlékeztek még a tündérporra? Ugyanazzal a mintával készítettem egy dobozkát. Ma megkapta új gazdája, így most már megmutathatom :)
Erinnert Euch noch an den Feenstaub? Mit gleichem Muster habe ich ein kleines Schachtelchen gemacht. Heute hat es bei seiner neuer Eigentümerin gelandet, deswegen kann ich es Euch zeigen :)

Aida 16ct, Rosace 65272

Bevallom, sokáig próbálkoztam vele, hogy olyan rafinált fotókat készítsek, melyeken nem látszanak kisebb-nagyobb hibái... Mivel az, aki kapta, nagyon szeret engem, elnézte ezt nekem... én pedig elhatároztam, hogy tovább próbálkozom, amíg igazi szép dobozokat is fogok tudni készíteni :)
Ich muß ganz ehrlich sagen, daß ich ganz lange versucht habe, solche geschickte Fotos zu machen, in denen man die kleinere und größere Fehler meiner Arbeit nicht sieht... Wer es bekommen hat, liebt mich sehr, deswegen hat es mir hingesehen... ich habe aber entschieden, daß ich weitere Versuche machen werde, um echt schöne Schalchtel machen zu können :)


Legyen szép a hétvégétek!
Schönes Wochenende wünsche ich Euch!

23 megjegyzés:

  1. Ich finde deine Schachtel schön!Das Motiv ist herrlich ! Du hast gut fotografiert!;-)))
    Ich habe auch schon Schachteln gemacht, und es ist nicht einfach sie fehlerfrei zu machen!!!
    Lieben Gruß,Ulla

    VálaszTörlés
  2. Aranyos ez a minta, én is kihímeztem már kétszer is.
    Nem látok semmi kivetnivalót a dobozodban, igazán tetszetős darab lett!

    VálaszTörlés
  3. Épp ma nézegettem én is ezt a mintát, hogy ki kellene hímeznem. :-)
    Nagyon szép lett, én sem látok semmi hibát a dobozkában.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett a dobozod!

    VálaszTörlés
  5. Ildikó! Ez csoda klassz! Kedves kis minta!Nekem tetszik!
    Legyen Neked is szép ,vidám hétvégéd!

    VálaszTörlés
  6. A minta, a doboz, és a fénykép is csodaszép!

    VálaszTörlés
  7. Die Schachtel sieht doch super aus! Ich kann keine Fehler entdecken, aber auch wenn Fehler vorhanden sind - das macht doch erst deutlich, dass man etwas selbst gemacht hat! Und hier sieht man auch, dass das mit viel Liebe geschehen ist! :o) Die Empfängerin / der Empfänger ist zu beneiden!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörű lett!!! én nem nagyon vagyok oda a kék színért, de ez marhára tetszik!!!

    VálaszTörlés
  9. Nem hiszem,hogy bármit is el kellene takarni,hiszen nagyon szép:)))

    VálaszTörlés
  10. Csinos dobozkát készítettél.Mindig azt mondom:gyakorlat teszi a mestert!/Mondom én aki sohasem elégedett a munkáival./Ugyanis az alkotó mindig látja a hibákat,azokból tanulva tökéletesedhet.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, én nem látok benne hibát. :))))

    VálaszTörlés
  12. No lám, hát a Palkó Birodalom tündérkéi is megmutatkoznak! Dereng, hogy találkoztam kis tündéreddel korábban oldaladon :-) Remélem lesz hozzá még szerencsém! Tudod, én kedvelem a társaságukat ♥

    VálaszTörlés
  13. Hiba ide vagy oda! Az nem látszik, csak egy csodaszép kis dobozka!

    VálaszTörlés
  14. Das Motiv ist zauberhaft. Deine Schachtel sieht toll aus, ich kann keine Fehler erkennen. Die Empfängerin hat sich sicher gefreut!
    Liebe Grüße Andrea

    VálaszTörlés
  15. Szép lett mint minden munkád....Bizonyára aki kapta örül neki, és ha van is benne hiba ,amit mi nem látunk, nem fogja szóvá tenni!Gratulálok! Szép hetet!

    VálaszTörlés
  16. Nem tudom eldönteni, hogy
    - nagyon-nagyon kedvesek és aranyosak vagytok
    - nagyon jól fényképeztem?
    Azt hiszem, az első válaszra szavazok! :)
    Köszönöm Nektek!!!

    Ich kann nicht entscheiden, ob
    - Ihr seid sehr lieb und nett
    - oder ich habe sehr gut fotografiert?
    Ich glaube, die erste sit die richtige Antwort! :)
    Danke sehr!!!

    Thank you!

    VálaszTörlés
  17. Ildikó, nagyon-nagyon kedvesek a lányok, nagyon jól fotóztál - de ehhez kellett az is, hogy csodaszép munkát végezz, mint mindig... No para!:)

    VálaszTörlés
  18. Semmi hibája a doboznak, és még ha lenne is a belőled áradó szeretet eltünteti ezeket.
    Az előbbi bejegyzés hímzése pedik tökéletes, nagyon tetszik. Ez milyen anyagra van hímezve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Sima kockás anyagot használtam a svájci hímzéshez, 5 mm x 5 mm nagyságú kockákkal. Ez a méret a megfelelő :)

      Törlés
  19. Eine tolle Farbwahl und eine schöne Schachtel!

    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!