2013. január 9., szerda

488. Csomagot kaptam! / Ich habe Paket bekommen!

Játszottam Adri szilveszteri villámjátékán, és nyertem :) - az utóbbi időben sokat nyertem :)))
Ma érkezett meg a csomagom, gyönyörűségeket kaptam: miniben hímzett könyvjelzőt, nyakláncot és fülbevalót is! KÖSZÖNÖM szépen, Adri!
Ich habe am Jahresende bei Adri egspielt und gewonnen :) - in den letzten Tagen habe ich viel gewonnen :)))
Das Paket ist heute angekommen, ich ahbe wunderschöne Dinge bekommen: gestickte Lesezeichen, Halskette und auch Ohrgehänge! DANKE SEHR, Adri!

További szép hetet mindenkinek!
Ich wünsche Euch schöne Restwoche!

10 megjegyzés:

  1. Akkor duplán szép napjaid vannak! :)Hiszen ajándékot kapni is nagy öröm! Használd őket egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépeket kaptál, én élőben is láttam ám őket!:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Hű meg ha :-) Egyik szebb, mint a másik! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!!! Nagyon szép ajik!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ajándékokat kaptál, gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy odaért. Használd őket egészséggel! :-)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!!!!!!Már láttam az ottani bejegyzésnél és úgy örültem,hogy nyertél!!!!!:)

    VálaszTörlés
  8. De szépek!
    Mert játszani JÓ!

    VálaszTörlés
  9. Hűha! Igazán szép ajándékok!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!