2013. január 24., csütörtök

497. Ismét... / Wieder...

... megpróbálkoztam a svájci hímzéssel (broderie suisse - vagy az amerikaiaknál Chicken Scratch). Egy házikó készült. Most már azon agyalok, mi legyen vele... :)
... habe ich die Stickerei broderie suisse (oder amerikanisch Chicken Scratch) probiert. Jetzt habe ich ein kleines Haus gemacht. Jetzt musß ich noch etwas davon machen... :)

A mintát itt találtam.
Das Muster habe ich hier gefunden.

Holnap már péntek! Nem tudom... most valahogy nagyon várom a hétvégét :)

Morgen ist schon Freitag! Ich weiß nicht... ich warte sehr auf Wochenende :)

19 megjegyzés:

  1. Annyira jó ez a hímzésfajta, nagyon különleges lett ez a hímzésed is! Én mindig nagyon várom a hétvégét, főleg hétfőnként:))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon érdekes, szép minta. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
  3. DE jó!!! én ilyet még nem is láttam...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Megnéztem az oldalt is ahonnan az ötlet származik, milyen szép vidám! Hogy érted mi legyen belőle? :-)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű! Neked érdemes próbálkoznod! :) Sosem találkoztam még ezzel a hímzéssel. Köszi, hogy megmutattad. :)

    VálaszTörlés
  6. De jól néz ki! Első ránézésre el sem tudtam képzelni, hogy hogyan jött ez össze :D Nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  7. Ó, de jó! Mi lenne ha egy ház alakú kartonra kasíroznád és fellógatnád az ablak kilincsre? :))

    VálaszTörlés
  8. Tetszik ez a technika /is/a házikód nagyon csinos!
    Van ennek egy magyar változata is úgy gondolom,az Anyósom anyósa készítette még a múlt század elején a terítőt amit megkaptam...a telken van,de ha érdekel legközelebb lefotózom

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos ez a kis minta, még nem is láttam ilyent. Sajnos nem tudom letölteni, esetleg eltudnád nekem küldeni? Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper lett! Esetleg füzetborító?

    VálaszTörlés
  11. Én még nem is láttam ilyet. Kockás a vászon, de a tető mégsem...Nagyon jó! Olyan konyhai és otthonos, de nekem sincs ötletem.

    VálaszTörlés
  12. Annyira szép!
    Régóta tetszik ez a fajta hímzés, egyszer ki fogom próbálni. Eddig nem volt használható leírásom, köszi a linket.

    VálaszTörlés
  13. Jééé! Kinagyítva láttam,hogy hogyan is van ez? Nagyon szép! Mindig ügyeskedsz valamit!

    VálaszTörlés
  14. Never seen this before but it looks good! :)
    Have a lovely weekend

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép! Engem is érdekelnek a különböző hímzés minták, de nem mertem még belevágni!

    VálaszTörlés
  16. Diese Stickart kenne ich gar nicht! Sieht aber sehr interesant aus!
    Schönen Sonntag
    Andrea

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!