2011. november 28., hétfő

226. Első lettem! / Ich bin die Erste!

Beneveztem egy játékra Cathinél, mert tetszik a blogja, és tetszett az a freebie is, amit hímezni lehetett, no és persze a felkínált ajándék is :) Döntő volt a gyorsaság, és mivel a minta megjelenése után azonnal lecsaptam a lehetőségre, én lettem az első! Juhhééé!!!
Ezt hímeztem, karácsonyi képeslap lesz belőle.
KÖSZÖNÖM Cathi!
Ich habe bei Cathi an einem Spiel teilgenommen, weil ihr Blog gefällt mir, und auch das Freebie, was wir sticken sollten, und natürlich das angebotene Geschenk auch :) Es war entscheidend, wie schnell wir sind. Ich habe es sofort angefangen, und deswegen ich bin die Erste! Juhheee!!!
Dieses Muster habe ich gestickt, ich werde davon eine Weihnachtskarte machen.
DANKE Cathi!

A minta innen letörlthető.
Das Muster kann man von hier abladen.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Aranyos a minta!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Aranyos a minta!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes voltál :o)! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vicces Mikulás:-) ő úgy tűnik nem siet:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Tényleg nagyon örülök neki! :)
    Igen, nem sietős neki - az is a minta neve, hogy Relaxing Santa :)

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palkó,

    ich freue mich, dass Du gewonnen hast! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!