2011. november 1., kedd

205. Ikreim vannak / Ich habe Zwillinge :)

Ezt a bájos ikerpárt még október közepén hímeztem, de úgy döntöttem, hogy csak kész állapotban mutatom meg, hogy teljes szépségükben láthassátok őket :)
Diese liebliche Zwillinge habe ich noch im Mitte Oktober gestickt, aber ich habe entschieden, erst nur im fertigen Zustand zu zeigen, um ihr die in voller Schönheit seht :)

Elkészítési útmutató képekben / Fertigungsanleitung in Bildern:

 



Amire szükségem volt:
Was ich gebraucht habe:







 



Méretre vágva
Auf Maß geschnitten







 






Összetűztem, az akasztót rávarrtam
Ich habe zusammengeheftet, das Anhängerband darauf genäht.







 






Körbe varrtam piros fonállal.
Ich habe mit rotem Garn rundgenäht.






 



Belecsúsztattam merevítőnek a kartonlapot.
Ich habe den Karton als Steife hineingesteckt.






 





Az alját is bevarrtam.
Unten habe ich auch zusammengenäht.










 





Végül körbe vágtam cikk-cakk-ollóval.
Am Ende habe ich es mit zikk-zakk-Schere rundgeschnitten.









 





Kész a kislány...
Das Mädchen ist fertig...









 
 





... és a fiúcska is :)
... und der Bub auch :)











Ugye milyen aranyosak?
Sie sind sehr niedlich, nicht war?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik lettek, vidámak, aranyosak!

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon aranyosak!!!! Ikrek a valóságban is vannak? :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Hááát, "majdnem" ikrek: a lányka 23, a fiúcska 14 éves :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak lettek! Olyan helyeek így együtt...:o)!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek és kedvesek lettek! Köszi a tutót is !

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de édes, kedves,vidám!
    Előző bejegyzéshez:az elvesztett személy hiánya nem az év egy napján jelentkezik.Nekem is kicsit üzleti és önmutogató inkább ez a nagy tömeg ilyenkor. De el tudom képzelni,hogy nem jut rá idő és senkit nem szeretnék megbántani.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!!!!! szuper!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!