2015. május 3., vasárnap

964. RP-évszakok, nyár / RP-Jahreszeiten, Sommer

Kész a harmadik évszak a sorozatból, a nyár!
Den dritten Teil, der Sommer, von der Serie ist fertig!


Jók ezek a minták, gyorsan hímezhetőek, bájosak. Ebben a képben a kedvenc motívumom a cica a fán... :)
Diese Muster sind gut, man kann schnell sticken, und die sind alle reizend. In diesem Bild ist mein Lieblingsmotiv die Katze an dem Baum... :)

Renato Parolin: Estate
fonal / Garn: Anchor1316
 
Most már bevallom: azért a tavaszt hagytam utoljára, mert nem tudom eltalálni a színét... már három fonallal is próbálkoztam, mindegyiket visszabontottam... most ihletre várok...
Megmutatom a három elkészült évszakot együtt. Ti melyik fonalat választanátok a tavaszhoz?
I sage jetzt ganz ehrich warum ich den Frühling ganz am Ende gelassen habe: ich kann die richtige Garnfarbe nicht finden... ich habe schon mit drei Garnen versucht, und alle wieder aufgetrennt... jetzt warte ich auf einer guten Idee...
Ich zeige die drei fertige Jahreszeiten zusammen. Was für einen Garn würdet Ihr zum Frühling wählen?
 
 
Kívánok nektek nagyon szép májust! Sok napsütéssel és esővel, ami - mint tudjuk - aranyat ér! :)
Ich wünsche Euch einen wunderschönen Mai, mit vielen Sonnenschein und Regen - weil - wie wir es alle wissen - Mairegen hat Goldwert! :)

25 megjegyzés:

  1. Valamilyen zöldes-sárgás hiányzik még nekem...
    A nyár is szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek. Néhány napig még ne kezdjél hozzá a tavaszhoz. Figyeld a postást, ötlet megy
    Szeretettel

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek az évszakok,Ildikó!
    Én a tavaszhoz valami zöldes árnyalatot választanék,
    mivel a zöldbe boruló természetről szól ez az évszak.
    Mi lesz belőle?belőlük?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néznek ki, de ha a negyedik zöld lenne.... az még jobban feldobná az összképet :)))))))

    VálaszTörlés
  5. Liebe Palko,
    ganz bezaubend sieht der Sommer aus. Viele schöne kleine Details.
    Für den Frühling würde ich ein frisches Grün oder Gelb-Orange wählen.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  6. LIebe Palko,
    Alle Motive sind wunderschoen geworden. Ich wuerde fuer den Fruehling ein schoenes gruen verwenden.
    LG
    Maria

    VálaszTörlés
  7. Ildikó, szerettem volna meglepetést szerezni Neked, gyorsan festettem két fonalat. Sajnos a címedet úgy eltettem, hogy sehol sem találom. Légy szíves emailbn küld el.
    Természetesen, ha nem ezek valamelyikével varrod a tavaszt, semmi gond, csak egy ötlet.

    VálaszTörlés
  8. Csodásak , és te is tudod odavagyok a Parolin mintákért , úgyhogy légykedves ne csábíts kunyizásra légykedves:-)

    Körülnézzek én is? Vannak átmenetes fonalaim, vagy megvárod Kedves Fáni meglepetését? Ha kell valami írj , tudod a címemet, és azt is , hogy kérni ingyen van :-)
    Amúgy én is zöld átmenetesben gondolkodom, de nem harsogó színűben.
    Most nemrég festettem én is, de az nem igazán illik bele, ezért nem is ajánlom.....
    Puszi :Kata

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszenek az eddigiek! És az előttem szólókhoz is csatlakoznék a zöld szín mellett! :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek! Nekem is a zöldes-sárgás szín hiányzik a palettádról.

    VálaszTörlés
  11. Hogyan van ennyi mindenre időd? Nagyon szép lett, szépek együtt. Én a márciusi zölddel próbálkoznék.

    VálaszTörlés
  12. Tetszenek az eddig elkészült évszakok. Nekem nem csak a cica kedvenc, hanem az összes többi állat is ami a fán és környékén van.
    Hímzős szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Liebe Palko,
    wie gewohnt einfach nur schön. Ich liebe die warme Farbe und die Kätzchen am Baum. Es wirkt so friedvoll und doch lebendig in sich. Für den Frühling würde ich denke ich zu grün tendieren, zum Einen weil es denke ich gut zu deinen anderen Farben passen würde, zum Anderen weil es so passend für diese immer wieder neu erwachende Jahreszeit ist.
    Wünsche dir einen schönen Wochenstart
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek!!!
    Nekem a sárga fonal lenne a választásom...:o)

    VálaszTörlés
  15. Die Motive von Renato Parolin sind immer wieder schön anzuschauen. Schöne Garrnfarben hast du gewählt, für den Frühling würde ich ein zartes Grün wählen.
    Liebe grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  16. Liebe Palko, wunderschön die Stickmotive, die kleine Mieze sieht auch süß aus. Deine Garnwahl finde ich sehr passend und schön, bin gespannt wie es weitergeht.

    Liebe Grüsse
    Uta

    VálaszTörlés
  17. Nekem ez tetszik a legjobban...Megvárom mi készül ha kész lesz mind...
    Egyébként ez a sorozat mind szép...

    VálaszTörlés
  18. Szépek. Először azt néztem, hogy miért őszi színekkel hímezted, de mikor megláttam az őszt, akkor már észrevettem, hogy ezek nem őszi színek:-)
    Nekem lenne javaslatom a tavasz színeire, de kíváncsi vagyok a Te verziódra;-)

    VálaszTörlés
  19. Très belle broderie bon après-midi Marie-Claire

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szépek.... anchor multicolorból esetleg a 1301 vagy 1304 lenne az én választásom. Kíváncsi vagyok a tiédre...

    VálaszTörlés
  21. Wunderschön !!!
    Für den Frühling würde ich ein warmes gelb nehmen. Ohne gelb geht bei mir eh nichts ;))
    Liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  22. Nagyon tetszik a három évszakod! Nekem a tavasz a világos fűzöld és a rózsaszín... Ninának van is egy ilyen fonala, a 'Green grape', nekem ez maga a tavasz. Kíváncsian várom a választásodat.

    VálaszTörlés
  23. Ez is szép lett, listára raktam én is ezt a sorozatot. Tavaszra én vmilyen zöldet választanék.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!