2015. február 26., csütörtök

935. Meglepi!!! / Überraschung!!!

Tegnap késő este értünk haza a Szüleimtől. Úgy alakult a nap, hogy Édesanyámat pár percre le tudtam ültetni a számítógép elé is, így mindannyiótok jókívánságát elolvashatta. Nagyon nagy örömet szereztetek neki! Ő is, én is hálásan köszönjük kedves szavaitokat!
Hazaérve egy értesítést találtam a postaládámban, hogy csomagom érkezett... ma ki is tudtam váltani... ééééés ... nézzétek, mit kaptam Aniktól!!!
Gestern sind wir ganz spät von meinen Eltern nach Hause angekommen. Es ist so gelungen, daß meine Mutter hatte einige Minuten, zum Computer zu sitzen. So konnte Sie Ihre Glückwünsche selbst lesen. Ihr habt damit große Freude ihr gemacht! Sie und ich auch, wir bedanken recht herzlich Euere liebe Wörter!
Zu Hause war eine Mitteilung in meinem Postkasten, daß ich ein Paket bekommen habe... heute konnte ich es vom Post abholen... und... kuck mals, was ich von Anik bekommen habe!!!


Kedves Anikó! Nagyon szépen köszönöm szívvel, szeretettel készített ajándékaidat, és kedves szavaidat! A humbug természetesen a gyűjteményembe, és majd a karácsonyfámra kerül :)))
Liebe Anikó! Besten Dank für Deinen mit Herz und mit Liebe gemachten Geschenken, und deinen lieben Wörtern! Das Humbug wird natürlich in meiner Sammlung und dann an meinem Weihnachtsbaum landen! :)))

11 megjegyzés:

  1. jaj, de örülök, hogy odaért! ( a posta nekem mindig olyan stresszt okoz, hogy vajon odaér-e épségben)
    Örülök, hogy örömet szereztem!

    VálaszTörlés
  2. Szép ajándékokat kaptál...Szerintem a kézimunkásokból él a POSTA....

    VálaszTörlés
  3. Lovely gifts you received Palko ♥ Well done to Anik ♥

    VálaszTörlés
  4. Gratuliere zum schönen Geschenk.

    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Ein sehr schönes Geschenk!!
    Toll, das du es mit uns teilst - so werden wir auch beschenkt :)) Danke!

    VálaszTörlés
  6. :) most elárulom a tudatlanságomat...kerestem a képen a humbugot :O :)
    aztán kizárásos alapon csak rájöttem mi az :D

    Megértem az örömöd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyod édes volt:-D

      Törlés
    2. Emőke, kézimunka dolgokban analfabéta vagyok :)) én csak tátom a számat pár blogtársamnál, hogy milyen szépségeket készítenek, a szakszavaktól meg kész vagyok :D
      Ti értitek, de én csak (néha) úgy jövök rá, mi az, hogy kiguglizom :)))

      Törlés
  7. Szép ajándék, de annál kedvesebb a gesztus❤️

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ajándék! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!