2015. február 4., szerda

926. Ceruzatartó / Stifteköcher

Egyik kedves kolléganőm születésnapját ünnepeltük ma. Az én saját készítésű ajándékom számára egy ceruzatartó. A Blue Bell ABC betűjét használtam fel (T, mint Tímea), a hímzést egy üres babkonzerves dobozra ragasztottam, alul és felül spárgával tekertem körbe. Sikere volt :)
Eine von meinen lieben Kolleginnen hat heute Geburtstag. Mein selbstgemachtes Geschenk für Sie ist einen Stifteköcher. Ic habe einen Buchstaben vom Blue Bell ABC verwendet (T, wie Tímea), den gestickten Material habe ich auf einem leeren Blechdosen geklebt, oben und unten mit Bindfaden rolliert. Es hat ihr gefallen :)


További szép hetet kívánok mindenkinek! :)
Ich wünsche Euch weitere schöne Woche! :)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ajándék, nem csodálom, hogy sikere volt!!!!
    A süni nagyon tetszik mert nagyon zöld!!!! :)))) Nekem még copffal is tetszett!!! :))))))

    VálaszTörlés
  2. Ein sehr schöne Geschenkidee.

    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Hasznos és kedves ajándék, szeretem ezeket a betűidet!

    VálaszTörlés
  4. kék...és szép...és jó, hasznos! :)

    VálaszTörlés
  5. Eine schöne Idee, damit hast du deiner Kollegin bestimmt eine große Freude gemacht!
    Lg Sandra

    VálaszTörlés
  6. Tolles Geschenk! :-)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  7. Eine wunderschöne Geschenkidee, und mit deinen Buchstaben ein sehr persönliches Geschenk, dass ihr sicherlich viel Freude machen wird.
    LG Martina

    VálaszTörlés
  8. Hasznos és szép, mint mindig

    VálaszTörlés
  9. Eine tolle Idee und sehr schön umgesetzt!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! Megint adtál egy jó ötletet, köszönöm.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!