2014. szeptember 2., kedd

836. Még egy kis Erdély

Ezen a nyáron olvastam el Szentmihályiné Szabó Mária trilógiáját, az alábbi három regényt:


Lorántffy Zsuzsanna és Rákóczi György életén keresztül mutatja be a XVI-XVII. századi Magyarországot és Erdélyt - a könyvben említett helyszínek némelyikére eljutottunk a nyaralás során :)
Az első két kötet egy gyönyörű szerelem, két Istenre néző, Benne bízó ember élete, és egy küzdelmes történelmi időszak összefonódó leírása. Hol könnyeztem, hol izgultam, hol csodáltam és csodálkoztam - egy pillanatra sem volt unalmas! A harmadik kötet egy hős nő élete... így még nem olvastam soha Zrínyi Ilonáról. Ha időtök engedi mindenképpen olvassátok el! Nem fogtok csalódni :)

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm a könyvajánlót! Mostanában esténként is olvasgatok, mert van rá időm!

    VálaszTörlés
  2. nem is hallottam még róla...mármint a könyvekről, magáról a történelmi személyekről igen:)

    Köszönöm én is az ajánlást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a könyv ajánlásokat, feljegyeztem...

    VálaszTörlés
  4. Könyv,könyv,könyv♥
    Régi könyvek,igaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem maiak. Ajándékba kaptam egy idős nénitől :)

      Törlés
  5. Csodálatos könyvek,ez a három, csak ajánlani tudom én is. A legfontosabbak közé tartoznak nálam.

    VálaszTörlés
  6. Oh. Emőke: ?????
    Én nem rajongok a múltért, Erdélyért, de nekem is felhívta a lányom a figyelmem Gárdonyi Géza Isten rabjai című könyvre, ami A Régi Nyúl sziget , a mai Margit sziget nevet Margit hercegnő apácai múltját feldolgozó könyv. Olyan remekbe szabott leírást adott a könyvről, hogy felkeltette az érdeklődésem, de azóta is csak ide meg oda teszem....

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!