2014. június 13., péntek

798. Hagyományőrző SAMPLER 9.rész / Traditionelles SAMPLER 9.Teil


Elérkezett ez a pillanat is... csaknem fél éven keresztül együtt hímeztünk... én nagyon élveztem, remélem, Ti is! :)
Mutatom a befejező részt, előtte azonban egy kérés: szeretnék készíteni egy összefoglalót a kész munkákról. Ha végleges formába öntitek a mintakendőt, kérek szépen mindenkitől egy fotót! Előre is nagyon köszönöm!
Dieser Moment ist auch gekommen... wir haben fast ein halbes Jahr lang zusammen gestickt... es hat für mich immer Spaß gemacht, hoffentlich war es für euch auch so! :)
Ich zeige sen letzten Teil, aber vorher eine Bitte: ich möchte eine Zusammenfassung mit allen fertigen Arbeiten machen. Deswegen bitte ich Euch, wenn Ihr Mustertuch ganz fertig wird, sendet mir ein Foto! Besten Dank im voraus!


Ilyen az én készre hímzett mintakendőm - de hamarosan mutatom bekeretezve is! :)
So sieht mein fertig gesticktes Mustertuch aus - aber ich kann bald die eingerahmte Version auch zeigen! :)

28ct hímzővászon/Leinen, Venus 2686, Christmas Red - BarbaralCreations

HAPPY STITCHING!

10 megjegyzés:

  1. Liebe palko,
    vielen Dank für das letzte Muster, und dass du so was schönes entworfen hast. Es hat mir Spaß gemacht dieses Mustertuch mit dir zu sticken.
    (Das Bild darfst du dir dann wieder holen)
    lg Martina

    VálaszTörlés
  2. Hallo Palko,

    es war ein wunderschöner SAL. Bin schon sehr auf die verschiedenen Farbvarinaten deines Mustertuches sehr gespannt.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a munkád! :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de szép lett Ildikó! Ez ösztönözni fog engem is, hogy mielőbb behozzam a lemaradásomat.

    VálaszTörlés
  5. Rendkívül harmonikus lett, szemet gyönyörködtető.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép!
    Köszönöm a mintát, hogy hímezhettem veletek!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett! Már most sajnálom, hogy nemsokára én is befejezem. Ugye lesz még SAL? :D

    VálaszTörlés
  8. Szép munka,Ildikó

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! A többiek hímzése is jól mutat. Remélem, egyszer eljutok odáig, hogy én is kihímezzem...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!