2012. március 27., kedd

316. Tavaszi kert / Frühlingsgarten

Köszönöm szépen kedves, bátorító szavaitokat! Én is örülök, hogy újra Veletek lehetek :)
Danke für alle netten Worten. Es ist gut, wieder mit Euch zu sein :)

Készítettem egy kis tavaszi kertet, némi népies beütéssel. Még nem tudom, mi lesz a végső formája...
Ich habe einen kleinen Frühlingsgarten - mit Volksmotiven-Wirkung - gefertigt. Ich weiß noch nicht, wie ich es endverarbeiten werde...


Miután elkészült, rájöttem, hogy még mutatósabb lenne, ha azokon a helyeken, ahol 4x van, inkább "bogyót" hímeztem volna. (Ha a mintát megnézitek, biztos értitek, mire gondolok :)) A mintát így javítottam ki, legközelebb kipróbálom. Így is, úgy is hímezhető.
Nachdem ich schon gemacht habe, habe ich daran gedacht, wenn ich dort, wo 4x sind, immer eine "Beere" gestickt hätte, wäre es noch schöner. (Wenn Ihr das Muster anschaut, könnt Ihr sicherlich verstehen, woran ich denke :)) So habe ich das Muster geändert, nächste Mal werde ich ausprobieren. Aber man kann natürlich so uns so auch sticken.


További napsugaras szép hetet kívánok! (bár tudom, hogy kellene már az eső...)
Ich wünsche Euch weitere sonnige Woche! (obwohl ich weiß, daß der Regen wäre schon nötig...)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves minta! Köszi!
    valóban kellene az eső...ha csak egy rövidke zápor is...:o)
    Neked is szép napot kívánok ♥!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!