2012. március 16., péntek

312. Small sweet heart

Ez is Olga mintája, és nagyon élveztem hímezni. Köszönöm szépen!
Es ist auch ein Muster von Olga, und es war wunderschön, zu sticken. Danke sehr!


Mivel francia-csomót nem tudok (nem és nem sikerül), gyöngyöztem. Tetszik így is :)
Weil ich keinen "french knot" machen kann (es geht einfach nicht), habe ich mit Perlen gearbeitet. Es gefällt mir auch so :)

fehér Hubert hímzővászon, DMC4120

Most már csak fel kellene dolgozni (ezt is)!
Jetzt soll ich endlich (dieses auch) verarbeiten!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép lett a gyöngyökkel! Franciacsomót én sem tudok készíteni:(

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, a gyöngyök különlegessé varázsolják. Franciacsomóra fel, szerintem kis gyakorlás után nem lesz gondod többé vele!

    VálaszTörlés
  3. Das Herz ist einfach klasse geworden! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ez a szív is!!!
    A francia csomóra talán segíthet ez a tutorial, bár angol nyelvű...
    http://www.viddler.com/v/f975a274

    Ezen az oldalon pedig más hímzéssel kapcsolatos tutók vannak :o) :
    http://stitchingcow.com/tutorials/embroidery-stitches

    Szép hétévégét kívánok Neked!!!

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes gyöngyökkel is, de ha egyszer valahol összefutunk megmutatom a francia csomót. Videóról nekem sem ment pedig annyira, de annyira egyszerű. Nekem látnom kell, ez van. :-)
    Milyen fonallal hímezted?

    VálaszTörlés
  6. Az én francia csomóim se tökéletesek, de azért nem olyan rosszak összességében!
    Nagyon klasszul helyettesítetted őket, szépek a gyöngyöcskékkel!:)
    Tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép.... a színe is tetszik...
    Érdekes a gyöngy benne.,.Különleges az egész...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!