2011. szeptember 3., szombat

160. Megint egy első / Wieder was erstes

Tegnap este nekikezdtem, és elkészítettem életem első pinkeepjét. Találtam egy nagyon jó elkészítési útmutatót Kirsten oldalán, tulajdonképpen ettől kaptam kedvet hozzá - no meg mert már régen csodálom hímzőtársaim csodaszép pinkeepjeit :)
Hosszas válogatás után ismét Barbi rózsáját választottam. Már többször is kihímeztem ezt a kis motívumot, nagyon szeretem. Egyszerű és mégis nagyon mutatós. Kedves Barbi! Nagyon köszönöm a mintát!
Ilyen hosszú felkonferálás után mutatom az eredményt :)
Gestern Abend habe ich angefangen und ich habe mein erstes Pinkeep fertiggemacht. Ich habe eine sehr gute Fertigungsanleitung bei Kirsten gefunden, eigentlich davon habe ich Mut bekommen, um eins zu machen - und natürlich auch deswegen, weil ich an den anderen Blogs schon so viele schöne Pinkeeps gesehen habe :)
Nach längerer Suche habe ich wieder ein Muster von Barbi gewählt, die Rose. Dieses Muster habe ich schon mehrmals gestickt, es gefällt mir seht. Einfach und doch sehr schön. Liebe Barbi! Herzlichen Dank für's Muster!
Nach so langer Vorrede zeige ich das Ergebnis :)
az anyag saját festésű takácsvászon; fonalak: Apricot-Nina, Rosace 72262
Egyébként ez az első pályaművem is lesz Barbi játékára. Nagyon örülnék, ha megnyerném a mintafüzetét! Azért nem vagyok önző, játsszatok ti is nyugodtan! :)
Diese Arbeit wird auch mein erster "Preisschrift" im Spiel von Barbi sein. Ich wäre so froh, wenn ich ihre Musterbuch gewinnen könnte! Aber ich bin kein Selbstling, ihr könnt auch mitspielen! :)

2 megjegyzés:

  1. :) Nagyon szép lett szerintem is! Örülök, hogy ismét az én mintámat választottad! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!