2021. április 25., vasárnap

1259. Képeslapok... / Grußkarten...

...amiket az elmúlt hónapokban készítettem.
...die ich in den letzten Monaten gemacht habe.

Egy egészen egyszerű szülinapi köszöntő / Eine ganz einfache Geburtstagsgrußkarte

Januárban hárman is voltak, akik szülinapot/névnapot ünnepeltek. Ez a minta annyira megtetszett, hogy mindenki ezt kapta - a saját színében :)
Im Januar waren drei, wer Geburtstag/Namenstag gefeiert hatten. Dieses Muster hat mir so gefallen, daß ich dreimal gestickt habe - für allen nach ihrem geschmack :)

Egyedi képeslapok lettek. Szinben passzoló hátlappal összevarrtam, kifordítottam, és egy méretre vágott kartonlapot csúsztattam bele.
Die sind spezielle Karten gewesen. Ich habe mit einem farblich passenden Stoff zusammengenäht, umgekehrt, und einen auf Maß geschnitteten Pappendeckel reingelegt.

Az anyagot alul visszahajtottam, és levarrtam. Textilfilccel írtam rá a szöveget.
Das Materialien habe ich zurückgelegt und zusammengenäht. Mit Textilfilzstift habe ich den Text darauf geschrieben.


Februárban ünnepelték a szüleim a sokadik házassági évfordulójukat :)
Meine Eltern haben im Februar ihre Hochzeit jubiliert :)


Ez pedig legkedvesebb unokaöcsém idei szülinapi képeslapja. Már felnőtt a kislegény, így - szomorú szívvel - búcsút vettem a bájos képecskéktől és valami felnőttesebbet találtam ki :)
Und diese ist die diesjährige Geburtstagskarte von meinem liebsten Neffen. Er ist schon gewachsen, deswegen habe ich - mit traurigem Herz - von netten Bildmotiven Abschied genommen, und etwas ernster ausgedacht :)

Köszönöm a látogatásodat! További szép napot kívánok!
Danke fürs Vorbeischauen! Ich wüsche euch witeren schönen Tag!

Palkó

9 megjegyzés:

  1. Hűha, micsoda szépségeket látok én itt most is! Azok a szülinapi képeslapok, hej de gyönyörűek 😍😍

    De jó, hogy megadatik a Szüleidnek, hogy ennyi éve együtt vannak! Szívből kívánom, hogy sok évet éljenek még meg szeretetben, egészségben ❤️

    VálaszTörlés
  2. A kockás anyagokról mindig eszembe jut, amit kaptam tőled 😍 megvan ám! Ott van a falon 😍

    VálaszTörlés
  3. Szép munkák. A szüleidnek készített nagyon megkapó.

    VálaszTörlés
  4. Wunderschöne Karten.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. jolies cartes bravo
    bon et doux après midi

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szép, egyénre szabott ajándék! Igazi kicsek.

    VálaszTörlés
  7. Kedves ajándékok. 🌺 Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Du bist fleißig gewesen, wunderschöne Karten sind entstanden.
    Liebe Grüße, Andrea

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a képeslapjaid. Minden karácsonykor előveszem, megsímogatom és kiteszem az étkezőben.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!