2021. március 15., hétfő

1250. SAL2021 - az első rész - hímezve / SAL2021 - der erste Teil - gestickt

Sziasztok!
Kihasználtam az ajándék mai napot (munkaszüneti nap és ragyogó napsütés), hímeztem, fotóztam :)
Hallo an Allen!
Ich habe den heutigen Geschenkstag (Feiertag und glanzender Sonnenschein) genutzt, ich habe gestickt und fotografiert.



Nagyon örültem, amikor láttam, hogy Jess is elkészült az első mintarésszel! :)
További szép napot mindenkinek!
Ich war echt froh, wann ich gemerkt habe, daß Jess den ersten Musterteil auch gestickt hat :)
Ich wünsche Euch weiteren schönen Tag!
Palkó

4 megjegyzés:

  1. Thank you for sharing :) I'm really happy to embroider this beautiful design!

    VálaszTörlés
  2. Muy bonito este primer objetivo del SAL!
    Besos,
    Pilarín

    VálaszTörlés
  3. Sehr schön sieht der Anfang aus!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  4. A minta jól passzol a vászonhoz. Tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!