2017. szeptember 1., péntek

1177. Szeptember / September

A hímzéssel elkészültem - mindkettővel - de a naptárlap még várat magára, talán jövő héten eljutok odáig is...
A DMC szeptemberem ilyen lett:
Die Stickereien - beide - sind fertig, aber fertigstellen, bzw. im Kalender reinlegen, werde ich eventuell nächster Woche schaffen.
Mein September von DMC sieht so aus:


Ez peddig a Vervaco sorozatból választott szeptember-októberi képecske:
Und das Bildchen - was ich zum September-Oktober gewählt habe - ist dieses:


Majd megmutatom végleges formában is, remélem, hamarosan...
Addig is jó hétvégét mindenkinek!
Wenn ich die im Endform bringe, zeige ich die auch, hoffentlich bald...
Bis dahin wünsche ich Euch schönes Wochenende!

Palkó

11 megjegyzés:

  1. Prima sehen deine beiden Stickereien aus. Im Kalender werden sie bestimmt Klasse aussehen.
    Schönes Wochenende und liebe Grüße, Manuela

    VálaszTörlés
  2. Megint eltelt egy hónap! Rohan az idő. Szuper képecskék!

    VálaszTörlés
  3. Sieht schon jetzt sehr vielversprechend und herbstlich aus.
    Liebe Grüße, Martina

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes a szeptembered! Mint minden eddigi hónapod, ahogy visszanéztem!
    Ezek a dáliák a fejlécedben! Csodásak!Nekem idén valahogy nem sikerültek.

    VálaszTörlés
  5. September is a beautiful part ofthe Calendar ♥♥ It looks really gorgeous ♥♥♥I alsolove the deer you stitched ♥♥♥

    Have a lovely weekend ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Wie wunderschön deine beiden Stickereien geworden sind!
    Liebe Grüße Andrea

    VálaszTörlés
  7. Holnaptól 28 fok lesz, Nehéz az őszre hangolódni.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz mind a kettő! És szépek a színeid! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!