2016. április 10., vasárnap

1092. Kötött párna és WORDS 5. / Gestricktes Kissen und WORDS 5.

Ismét él a gépem, így tudok blogolni, blogot látogatni :)
Mivel sokan kérdezitek, így pontosítanék: még nem költözöm, majd csak júliusban. Egyelőre a lakás "felújítása" zajlik. Mester jön, mester megy, takarítok, majd kezdődik elölről... kicsit fáradt vagyok... de nagyon klassz lesz minden! :)
Eldöntöttem, hogy a kisszobában az alábbi színeket fogom összerakni: narancssárga, citromsárga, lime. Amikor pakolás közben találtam egy adag narancssárga fonalat (és a géphiba miatt nem tudtam netezni :)), nekiültem, és kötöttem belőle egy párnát. Sajnos csak egy oldalra lett elég a fonal, így a hátlapja puha polár anyagból készült. Eredetileg arra gondoltam - mivel maradék fonalaim bőven akadnak még -, hogy több ilyen párnám is lesz, de mire ezt megvarrtam, lemondtam a tervemről. Nagyon megkínlódtam ezzel a párnával, a kötött és a polár is nyúlt, nem tartotta a formát... egy szenvedés volt, mire elkészült... azért fotóztam, de ügyesen, hogy ne legyen nagyon látványos, hogy itt-ott csálé... :)
Mein Computer ist wieder i.O., ich bin wieder on line, kann Blog schreiben und Blogs besuchen :)
Weil viel von Euch gefragt hat, deswegen möchte ich präzisieren: ich bin noch nicht im Umzug, vielleich im Juli. Momentan läuft die "Renovierung" meiner neuen Wohnung. Meister kommt, Meister geht, ich putze, und dann beginnt es von vorne nochmals... ich bin ein bißchen müde... eber es wird sicherlich sehr schön sein! :)
Ich habe entschieden, daß im kleinen Zimmer werde ich folgende Farben benutzen: orange, gelb und lime. Wann ich während der Sortierung einige orangenfarbige Wolle gefunden habe (und wegen Fehler meines Computers konnte ich nich vor Net sitzen :)), habe ich angefangen, und ich habe ein Kissen gestrickt. Leider die Wolle war nur zu einer Seite genug, deswegen habe ich dazu eine weche Polarstoff verwendet. Ich habe original daran gedacht - weil ich noch viele Restwollen habe -, daß ich noch mehrere solche Kissen ferige, aber wann es fertig war, habe ich schon egwußt, daß ich es nicht machen will. Ich habe damit echt gequält, die Stoffe sind zu weich, ich konnte damit gar nicht schön arbeiten... es war ech eine Katastrophe... aber ich habe es doch fotografiert, ganz rafiniert fotografiert, daß man nicht sehen kann, wo es schief ist ... :)


Ezen kívül csak a WORDS SAL 5. részét tudom mutatni, semmi más nem készült mostanában...
Nézzétek meg a többiek munkáit itt, érdemes! Sokféle színnel dolgozunk, mindegyik másért szép :)
Außer dieses Kissen kann ich nur den 5. Teil des SALs WORDS zeigen, ich habe nichts anderes fertigen konnten... Schaut aber auch die Stickereien von anderen Teilnehmerinnen hier, wir arbeiten alle mit anderen Farbkombinationen, alle sind anders wunderschön :)


Nagyon köszönöm a látogatásotokat, kedves megjegyzéseiteket!
Kívánok mindenkinek nagyon szép jövő hetet!
Ich danke seh Euere Besuche, Euere liebe Kommentare!
Ich wünsche Euch eine sehr schöne kommende Woche!

17 megjegyzés:

  1. Kitartás! Nagyon jó lehet egy új lakást megtervezni.
    Tetszik a párna, jó lesz télen hozzábújni. Jónak hangzanak a színek, csupa napsugaras, vidám. Majd mutasd!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett a párna! Nálunk is nagy kedvenc a kötött. És ha használod, tök mindegy szerintem, hogy merre csálé (már ha az, mert itt nem látszik:).

    VálaszTörlés
  3. Das Kissen ist doch sehr schön geworden.
    Vielen Dank für den nächsten Teil der SAL Stickerei.
    Viele liebe Grüße, Manuela

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem a kötött párnákat :), klassz lett a tied, tetszik a szine!
    A hímzés pedig gyönyörű.

    VálaszTörlés
  5. Liebste Palko,
    also ich finde das Kissen auch wunderschön! Es ist auch schwierig Stoff und Wolle friedlich zusammen zubringen..lächel..es ist nicht so einfach und dein Ergebnis kann sich absolut sehen lassen. Sei nicht zu streng zu dir! Ich bin froh das dein Computer wieder gut funktioniert..lächel..
    Gönne dir ja Pausen zwischen dem vielen Renovieren und der Arbeit, achte auf dich.
    Herzliche Umarmung Deine Sandra

    VálaszTörlés
  6. Hallo Palko,
    irgendwann ist die Renovieren abgeschlossen und Du kannst Dein neues Zuhause geniesen!
    Viele liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon jól néz ki ez a párna, csinálj még belőle. Hidd el a második könnyebb lesz és jobban sikerül majd. Mondom ezt én, aki még ilyet nem csinált :-) könnyű a kibicnek :-))))))
    Pénteken este kaptuk meg a SAL 5. részét, és neked már ki van hímezve! Protekciód van? netán hamarabb megkaptad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))
      Elárulok egy titkot, ha megígéred, hogy nem mondod el senkinek: nekem a teljes minta megvan - nem kell várni a részletekre :)

      Törlés
  8. Olyan izgalmas tervezgetni, látni ahogy elkészülnek a dolgok. Sok a munka, de a végére ha minden a helyén jó érzéssel lehet hátra dőlni. Hangulatos és biztosan kényelmes az a párna, gratulálok.

    VálaszTörlés
  9. Liebe Palko,
    mir gefällt das Kissen sehr gut! Stoff und gestricktes ist schwierig zusammen zu nähen. Da muss man auch mal eine Auge zudrücken ;))
    Liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  10. Nyúlós anyagot könnyebb varrni ha teszel alá egy kis selyempapírt, illetve ezzel együtt gombostűzöd össze a rétegeket. Szokták azt is mondani, hogy cikkcakköltéssel kell varrni, de nekem az nem mindig jön be, mert az öltéskép nem mindig lesz szép a színoldalról. Egyébként szép lett, szerintem még egy próbát megérne a selyempapírral.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Lehet, kipróbálom, mert egyébként nagyon tetszik ez a fajta párna :)

      Törlés
  11. Nagyon köszönöm Nektek a bátorítást! :)
    Ich danke Euch Ihre ermutigende Wörter sehr! :)

    VálaszTörlés
  12. Liebe Palko,
    mir gefällt Dein Kissen, ein schönes Strickmuster und eine wunderbare Farbe. Ich glaube dass das zusammennähen von Strickstoff mit dem weichen Vlies nicht einfach war. Aber Du hast das prima hinbekommen, freu Dich über Dein schönes Kissen. Ich wünsche dir eine sonnige Frühlingswoche. Liebe Güße von Carmen

    VálaszTörlés
  13. Liebe Palkó, wie gut, dass der Computer wieder funktioniert, aber es ist auch mal schön, ohne PC zu sein, sonst hättest du dieses wunderbare Kissen nicht gestrickt ..... du hast dir schöne Farben für deine neue Wohnung ausgesucht. Gutes Durchhalten bis zum Umzug, du kommst jeden Tag ein Stückchen näher an dein Ziel,
    viele liebe Grüße an dich, deine Jutta

    VálaszTörlés
  14. Le coussin est beau Marie-Claire

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!