2015. január 17., szombat

914. Jégvirág és hópehely - SAL1. / Eisblumen und Schneeflocken - SAL1.

A karácsonyi SAL-t idő hiányában kihagytam, amikor azonban most megláttam, hogy Fatinika elindította a téli SAL-t, azonnal nyomtattam és hímeztem :)
Das Weihnachts-SAL habe ich wegen Terminengpass nicht mitgemacht, aber wann ich jetzt gesehen habe,, daß Fatinika das Winter-SAL angefangen hat, habe ich sofort gedruckt und die Stickerei begonnen :)


A SAL témája a jégvirág, a hópehely és a téli napsugarak. Nem is olyan rég olvastam Évánál egy nagyon szép idézetet a jégvirágról, ami nagyon megérintett - ezért is volt olyan könnyű a döntés: ezt én is ki szeretném hímezni! :)
Hétfőn jön a következő rész, nagyon várom...- bár mostanában elég keveset hímzek... ennek több oka is van, az egyik ez a könyv:
Das Thema dieses SALs sind die Eisblumen, Schneeflocken und das Wintersonnenschein. Ich habe vor einigen Tagen bei Éva ein sehr schönes und beeindruckendes Zitat über Eisblumen gelesen - auch deswegen war es jetzt eine schnelle Entscheidung: es will ich auch mitsticken! :)
Am Montag wird den nächsten Teil veröffentlicht, ich warte sehr darauf...- obwohl in den letzten Zeiten haben ich viel weniger gestickt... es hat mehreren Gründen, eins davon ist dieses Buch:


Ken Follett: Évszázad trilógia. Szülinapi-karácsonyi ajándékba kaptam... tegnap sikerült befejezni az első kötetet, a Titánok bukásá-t - csaknem 1000 oldal! :) -, nagyon tetszik! A 20. század története, családregény formájában, Follett stílusában. Ha valaki érdeklődik a téma iránt, ajánlom elolvasásra! :)
Ken Follet: Trilogie von Jahrhundert. Ich habe es als Geburtstag- und Weihnachtsgeschenk bekommen... gestern habe ich den ersten Teil, Sturz der Titanen, beendet - es ist fast 1000 Seiten! :) - es gefällt mir sehr! Es ist die Geschichte von 20. Jahrhundert, im Form Familiengeschichte, im Stil von Follett. Wenn jemand nach diesem Zeit Interesse hat, ich kann es zum Lesen empfehlen! :)

14 megjegyzés:

  1. Sieht richtig Klasse aus deine Eisblume, und sehr schöne, passende Farbe hast du gewählt. Mit dem Verlaufsgarn sieht es wunderschön aus.
    lg und schönen Sonntag, Martina

    VálaszTörlés
  2. A jégvirág már most gyönyörü!!!!
    A könyvnek utánanézek, kíváncsivá tettél.

    VálaszTörlés
  3. Красивое начало. Молодец!

    VálaszTörlés
  4. Der Beginn der Eisblume sieht Klasse aus. Bin schon auf die Fortsetzung sehr gespannt.

    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép a jégvirágod és a kollázs is, amit a hímzéssel készítettél!
    Tényleg jó ez a Follett-könyv? Már többtől hallottam! Köszi, felkeltetted a kíváncsiságom! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a jégvirág csodaszép! A karácsonyi szabadság alatt elővettem a hímzős kosaramat :-) A Follett könyvet megveszem majd, nagyon szeretem a családregényeket, köszi az ajánlást :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges a hímzés!

    Jó olvasást!

    VálaszTörlés
  8. De jó, hogy belefogtál a hímzésbe! Gyönyörű lesz! Örülök, hogy tetszett az idézet :) Lesz egy szépséges munkád általa <3
    A regény jó lehet. Mostanában én is sokat olvasok, sok könyvet kaptunk ajándékba mi is .

    VálaszTörlés
  9. Wunderschön deine Eisblume !! Und ein tolles Garn!!

    Liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  10. Fatinika hímzését én is elmentettem, nagyon tetszik, de hogy mikor kerül rá a sor?
    Ez a könyv az én érdeklődésemet is felkeltette. Szintén olvastam az idézetet, nagyon szép.

    VálaszTörlés
  11. Engem is a jégvirág indítana hímzésre, honvágyam van utána..)Hópehely, téli napsugarak....
    Belinkelted a blogot, de nem találom a mintát.:(

    VálaszTörlés
  12. Csábító a jégvirág és a könyv is... Köszi az ajánlót

    VálaszTörlés
  13. Thanks for the link! A very beutiful new work!
    I like to make this sal ;)
    A big kiss
    Sonia

    VálaszTörlés
  14. Szia! Letehetetlen és helyenként nagyon megrázó, a második kötet különösen. De muszáj elolvasni, és jó lenne, ha minél többen tisztában lennének ezekkel a dolgokkal. Bár most úgy érzem, a harmadik kötet előtt kell tartanom egy kis szünetet, telítődtem... Pedig az lesz számunkra igazán érdekes, a félmúlt, amelyben már mi magunk is éltünk.
    Remélem, neked is hasonló élmény lesz.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!