2014. május 7., szerda

774. Szív szülinapra / Herz zum Geburtstag

Merci beaucoup pour le grille!

A mintát Liselotte-nál találtam, már régebben kihímeztem. Nemrég újra megláttam Monikánál, így gyorsan előkerestem, és készre varrtam :) Születésnapi ajándék lett belőle.
Dieses Muster habe ich bei Liselotte gefunden, schon lange vorher gestickt. Vor einigen Tagen habe ich es nochmals, bei Monika gesehen. Schnell habe ich es rausgesucht und fertiggenäht :) Es ist Geburtstagsgeschenk gewesen.


További szép hetet kívánok Nektek!
Ich wünsche Euch weitere schöne Woche!

18 megjegyzés:

  1. Szép lett nagyon, friss, tavaszi:)

    VálaszTörlés
  2. I love this heart ornament, it's gorgeous!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Очень красиво и сердечно!!

    VálaszTörlés
  4. I love hearts!! THIS is so cute!

    VálaszTörlés
  5. Nahát :O petúniás szívecske:) elneveztem magamban jókedvű szívecskének:)

    VálaszTörlés
  6. Ein sehr schönes Herz.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  7. Hello!

    This heart is beautiful and your blog is lovely!
    Happy stitching.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Emma,
      welcome on my blog! I am happy, you like it! :)

      Törlés
  8. Was für ein schönes Motiv!!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  9. wunderschöne Arbeit, gefällt mir sehr gut.
    lg und schönes Wochenende,
    martina

    VálaszTörlés
  10. Micsoda színek! Öröm nézni.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon édes darab, köszi a linket!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép szívet varrtál ebből a kedves mintából!

    VálaszTörlés
  13. Jaj de aranyos! :D

    Egy időben én is gyűjtögettem a szives mintákat, párat ki is tűztem a pinterest-en. Akkor jutott eszembe, hogy mennyi alkalomra tökéletes egy szív: anyák napja, esküvő (pl gyűrűpárna), valentinnap, karácsony...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!