2012. február 18., szombat

288. Count Your Blessings - kiegészítve :)

Tegnap találtam ezt az aranyos kis Lizzie Kate freebie-t, és azonnal beleszerettem. Neki is fogtam, ki is hímeztem, bár így csak ma feküdtem le, megérte, nagyon tetszik :)
Gestern habe ich diese kleine Lizzie Kate freebie gefunden, und ich war sofort verliebt. Ich habe angefangen und fertig gestickt, und es lohnte sich - obwohl ich deswegen nur heute zum Bett gegangen bin - weil es mir sehr gefällt :)


Az útmutató szerint a tömötten hímzett négyzetre egy szívecskés charmot kellene felvarrni, ami nekem sajnos nincs, de találtam egy jópofa fagombot, azzal próbálkoztam, szerintem tökéletesen passzol :)
Nach Fertigungsanweisung soll man auf das Quadrat ein Herzen-Charme nähen, aber so was habe ich nicht. Ich habe aber einen Holz-Herz-Knopf gefunden, ich habe damit versucht, und meiner Meinung nach ist es perfekt :)


Nina-fonalakkal hímeztem a szöveget (Chokoberry, Blue Bunny), a négyzetet (Cherry Cola) és a virágocskák szirmait (Hibiskus), nagyon szeretem ezeket a színeket!
Ich habe mit Nina-Garn den Text (Chokoberry, Blue Bunny), den Quadrat (Cherry Cola) und die Blumenblätter (Hibiscus) gestickt, ich mag sehr diese Farben!


Most már csak azt kell kitalálni, mi legyen belőle? Nekem ez nagyon nehezen megy - a hímzés gyorsabban :) Ilyenkor irigylem Cathit, aki - ha valamit kihímez - rögtön készre is készíti. Érdemes szétnézni nála, klassz dolgokat készít!
Jetzt muß ich noch entscheiden, was ich davon machen kann? Es geht mir sehr schwer - Sticken kann ich schneller :) Darum beneide ich Cathi, wenn sie was stickt, macht es auch schnell fertig. Es lohnt sich, bei ihr vorbeizuschauen, sie macht schöne Dinge!

Amíg hímeztem ezt a képecskét, egyfolytában az az ének járt a fejemben, hogy "Vedd számon az áldást, nézd meg egyenként..." (count your blessings ~ számold össze az áldásokat). Sajnos hangzó változatát nem találtam meg a net-en, így csak a szöveget tudom közkinccsé tenni. Aki ismeri, énekelje velem! :)

Hogyha hajt a szélvész vad hullám felett,
és remegve félsz, hogy minden elveszett.
Vedd számon az áldást, nézd meg egyenként:
lásd az Úr kezéből mennyi jó is ér.
Refr:
Nézd az áldást, nézd meg egyenként,
nézd az áldást, mind a jót mi ért.
Nézd az áldást, nézd meg egyenként:
lásd az Úr kezéből mennyi jó is ért.

Gond, ha nyomja lelked, válladat kereszt,
S szinte attól tartasz: el se bírod ezt.
Vedd számon az áldást, oszlik bánatod,
vígan énekelve töltöd a napod.
Refr

Így a földi harcban, míg tart életed,
el ne csüggedj soha, mert az Úr veled.
Vedd számon az áldást, vedd minden napon.
S angyalok kísérnek végig utadon.
Refr

Lefotóztam az ének kottáját - így bárki énekelheti :)))


9 megjegyzés:

  1. Ahogy látom a munkáidat, egyre jobban kedvet kapok a hímzéshez!Ez is gyönyörűséges. Az éneket sajnos nem ismerem :-(

    VálaszTörlés
  2. Du hast einen wunderschönen Blog, ich komme dich gerne wieder beuchen,
    liebe Grüße Anneliese
    Gerne wüsste ich, in welcher Ecke du wohnst.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, no és a hóvirágok!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Az éneket én sem ismerem, de nagyon tetszik a szövege, s az újabb munkád is szuper! :)

    VálaszTörlés
  5. Ó,Palkó!!!!!A legjobbkor tetted fel az éneket!!!!!Köszönöm a kottát is,mert nem tettem le arról,hogy újra pötyögjek,zongora híján szintin-ha azt megjavítják.:)
    A hímzésed mesés!!!!Gyönyörű a fény-árnyék fotó!
    Annyira köszönöm neked a madárkás, szíves mintaforrást! Kihímeztem más fonalból is, és nem vagy egyedül: könnyebb kiböködni,mint aztán elkészíteni.DE annyira nem bánom,mert azért a hímzést nem lehet elkapkodni,jó ha vannak raktáron.:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a hímzésed !! Az ének is nagyon tetszik, köszönöm, hogy feltetted !

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a hímzésed! Főleg a szövege...:o)!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kedvesek vagytok! Köszönöm mindenkinek!
    Danke sehr! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon gyors vagy,... és ráadásul még szép is....Nagyon szép hímzős délutánt kívánok!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!