2012. január 17., kedd

269. Ékezet

forrás: internet
Ürögi Ferenc:
              ÉKEZET

Szerettem volna nagyra törni,
megfejteni a titkokat,
s a gondolatok fecske-szárnyán
bejárni kéklő ormokat.

De lassan-lassan már belátom:
merőben más az én utam:
a hétköznapok dzsungelébe
parancsolt vissza jó Uram.

Ormok helyett a földön járni,
apró csatákat vívni meg:
a sorsom ez - nem zúgolódom,
ti se szánjatok, emberek!

Apró csavarnak is kell lenni,
hogy jól menjen a gépezet.
Parányi jel, s mégis szükséges
némely betűn az ékezet.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nagyon szeretem ezt a dalt, felkavart újra sokmindent...

    VálaszTörlés
  2. el is felejtettem, hogy ismerem.... valószínű ugyanonnan, ahonnan Rita... s ez is összeköt... köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Lányok! Én ezt csak versként ismerem! Ha hozzáférhető a dallama, nagyon örülnék neki!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép vers... ez már nem az első vers az oldaladon, ami nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Sokat kerestem, de nem találom, a youtoube-n sem, szomorú, de ez van. Pedig himnuszként is találó, számomra legalább is.

    VálaszTörlés
  6. Kár! De köszönöm szépen, hogy megpróbáltad! :)

    VálaszTörlés
  7. meglehet, hogy hozzájutok majd a kottájához, ha ott van ez is azok között annál, aki a többit ígérte... nagyon remélem, nagyon szeretném, sajnos én sem találtam meg sehol...:(

    VálaszTörlés
  8. Reménykedem :) Köszönöm szépen előre is! - majd elküldjük Ritának is :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!