2011. április 16., szombat

63. Milyen vagyok?

Az utóbbi pár hétben egy csodálatos könyvre alapozva a KINCS tanfolyamon veszek részt.
A könyv címe: Linda Dillow: Akinél a szív lecsendesül.
Ebből a könyvből szeretnék most idézni:
"Soha nem fogod igazán élvezni a többi embert, soha nem lesz egészséges önbizalmad, soha nem fogod életedet Istennek tetsző megelégedettségben élni, soha nem fogod legyőzni az irigységet, és nem fogsz szeretni másokat úgy, ahogy kellene, amíg meg nem köszönöd Istennek, hogy olyanná teremtett, amilyen vagy."
James Hufstetler gondolata
"Inkább legyek olyan, amilyennek Isten megalkotott, mint a legnagyszerűbb teremtmény, amit csak kitalálhatok; mert az a tény, hogy megszülettem Isten gondolataiban és megalkotott engem, a legkedvesebb, leghatalmasabb és legértékesebb gondolat számomra."
George MacDonald gondolata
"Te alkottad veséimet,
te formáltál anyám méhében.
Magasztallak téged,
mert félelmes és csodálatos vagy;
csodálatosak alkotásaid,
és lelkem jól tudja ezt.
Csontjaim nem voltak rejtve előtted,
amikor titkon formálódtam,
mintha a föld mélyén képződtem volna.
Alaktalan testemet már látták szemeid;
könyvedben minden meg volt írva,
a napok is, amelyeket nekem szántál,
bár még egy sem volt meg belőlük."
Dávid király gondolatai, melyeket a 139. zsoltár 13-16. versében olvashatunk, a Bibliában.

Elégedett vagy magaddal? Nem? Pedig lehetnél, hiszen téged is Isten alkotott. Kívül és belül, testileg és lelkileg Ő formált.
Nincs értelmetlen nap. Minden napot Ő ad számodra. Ha keresed akaratát, kapcsolatban vagy Vele, betöltöd feladatodat, akkor helyesen élsz.
Próbáljuk meg! Legyünk elégedettek magunkkal, életünkkel!
Ha ezt eldöntjük, máris kisüt a nap.
forrás: internet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!