2015. december 28., hétfő

1052. Babaköszöntő képeslap és még egy ajándék :) / Babybegrüßungskarte und noch ein Geschenk :)

Ismét a húgom kérésére készült egy babaköszöntő képeslap. Kicsit újítottam - vagyis inkább technikát váltottam. A kép fonalgrafikával készült, csak a nevet és a dátumot hímeztem, majd kis címkeként rávarrtam a lapra.
Es hat wieder meine Schwester bestellt, so habe ich diese Babybegrüßungskarte gemacht. Ich habe was neues gefertigt, bzw. ich habe Technik gewechselt. Das Bild habe ich mit Fadengrafik gefertigt, die Name und den Geburtdatum habe ich gestickt, und dann als eine Etikette auf die Karte genäht.


A húgomról jut eszembe - képzeljétek, kaptam tőle karácsonyra egy kávéfát! Saját kezűleg készítette :)
Wenn ich schon auf meiner Schwester denke - ich habe von ihr bei Weihnachten einen Kaffeebaum bekommen! Sie hat es selbst gemacht :)


Szép dekoráció, mert nagyon finoman, szépen kidolgozta - kis gyöngyközepű virágok is vannak rajta -, és még nagyon kellemes kávéillatot is terjeszt :) Nagyon örülök neki!
Es ist ene sehr schöne Dekoration, weil sie es sehr schön bearbeitet hat - es sind schöne Blumen mit Perlen drinn - , und es hat auch sehr angenehmer Kaffeeduft. Ich freue mich sehr darüber!


Kívánok mindenkinek további szép 2015-ös napokat! Ugye jövőre újra találkozunk?! :)
Ich wünsche Euch weitere schöne Tage im 2015! Wir treffen uns im 2016, nicht wahr?! :)

20 megjegyzés:

  1. Szuper babaköszöntő! Nem gondoltam, hogy ekkora lehetőségek vannak a képeslap készítésben.Sosem láttam még kávéfát, ötletes.
    Sok,sok hímzős órát még az idei évre és jövőre még sokkal többet!

    VálaszTörlés
  2. A babaköszöntő és a kávéfa egyaránt szuper!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes a babaköszöntő! Príma ötlet a kávéfa, ezek szerint nagy kávé rajongó lehetsz :-) Ügyes tesód van, úgy látom családi vonás nálatok a kreatívkodás! És igeeeen találkozunk jövőre!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a babaköszöntő lap!!! Egyedi!
    A kávéfáról pedig nekem is rögtön az jutott eszembe, hogy milyen illatos lehet :o)))

    VálaszTörlés
  5. Eine wunderschöne Karte, der Storch ist ganz prima gearbeitet. Die Idee mit dem Kaffeebaum gefällt mir super gut.
    Herzliche Grüße, Martina

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a képeslap, egyre inkább érlelődik bennem, hogy komolyabban is ki kellene próbálni ezt a technikát, nem csak ovis szinten.
    A kávéfa nagyon ötletes.
    Tegnap hallottam egy jósnőtől a rádióban, személyesen is ismerem , na nem jósoltattam Vele, a gyerekei jártak hozzám, azt mondta a nem tudom milyen együttállás alapján / annyira nem mélyültem el a hallgatásában / a hatásos fogyókúra január végén, február elején lehetséges, addig lehet nyugodtan enni :)))))))))

    VálaszTörlés
  7. Liebe Palko,
    eine sehr süße Karte. Der Kaffeebaum sieht Klasse aus.
    Wünsche dir alles Gute für 2016.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  8. Baby greeting cards is so sweet! The coffee tree is a tasteful gift indeed! Well done to you both ♥♥

    VálaszTörlés
  9. Remek a babaköszöntőd, jól tudod már a fonalgrafikát! Te találtad ki a mintát! Nagyon ügyes vagy!
    A kávéfád nagyon klassz, nekem koszorúm van belőle, a barátnőmtől kaptam! :)

    VálaszTörlés
  10. A fonalgrafikás gólya nagyon tetszik! A kávéfa pedig igazán ötletes.

    VálaszTörlés
  11. Meine Liebste Palko,
    wow der Kaffeebaum von deiner Schwester ist eine Wucht. So etwas habe ich noch nie gesehen und da ich ja bekennende Kaffeeliebhaberin bin bezaubert mich das Bäumchen absolut zu dem würde ich nur zu gerne mal dran riechen..lächel.. Wie versprochen irgendwann besuche ich dich und hole es dann nach.
    Die Babykarte ist großartig und da ich ja jetzt zu Weihnachten das erste mal deine Fadengrafik-Karten aus der Nähe bewundern durfte bin ich noch begeisterter. Ich muss diese Technik unbedingt auch mal ausprobieren.
    Ich umarme dich ganz fest und sage dir auch hier noch mal Danke-Danke-Dankeschön für deine fantastische Weihnachtspost. Du hast mich glücklich gemacht und das ist dieser Tage ja wirklich nicht einfach bei mir...zwinker..
    Umarme dich ganz fest
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  12. De aranyos ez a fonalgrafikás babaköszöntő!
    A kávéfa meg milyen ötletes...meg - gondolom - illatos is!
    Kukkants be hozzám, mit hozott a postás! :o)

    VálaszTörlés
  13. Már kész profi vagy fonalgrafikából (is). A kávéfa is szuper ötlet! Hogy jövőre találkozunk-e, még szép!!! :-)

    VálaszTörlés
  14. Kedves a képeslap, ötletes a különböző technikák ötvözése. A kávéfa nagyon aranyos, még sosem láttam.

    VálaszTörlés
  15. Noch so eine herrliche Karte. Ganz toll, liebe Palko !!!
    Der Kaffeebaum duftet bis hierher :)) Wunderschön!
    Liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  16. Hú, ez a gólya!

    A kávéfa illata csodás lehet (a kávét nem, de az illatát nagyon szeretem:).

    VálaszTörlés
  17. Ein wunderbarer letzter Post in diesem Jahr, liebe Palkó, die Karte ist ganz zauberhaft und den Kaffeeduft kann ich förmlich riechen!
    Bis zum nächsten Jahr, kommt gut hinein, liebe Grüße, deine Jutta

    VálaszTörlés
  18. ________(¯`•.¸¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.•´¯) ___ ________
    ¤¸.¤*¨¨*¤.¸¸.•´¯).HAPPY.NEW.YEAR.(¯`•.¸¸ .¤*¨¨*¤ .¸.¤
    _________(¯`•.¸¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.•´¯) ____________
    Liebe Palko,

    alles Gute für 2016 und viele schöne Idee zu unserem Hobby!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  19. én itt leszek, vagyok jövőre is :) el sem tudnál söpörni innen :)

    VálaszTörlés
  20. La carte et le petit arbre sont magnifique bravo bonne nuit Marie-Claire

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!