2015. december 27., vasárnap

1051. Ajándékok / Geschenke

Remélem, nagyon szép Karácsonyotok volt! - nekem igen, holnaptól pedig kezdem a diétát! :)))
Ich hoffe, Ihr habt wunderschöne Weihnachten gehabt! - ich hatte es, und ab morgen beginne ich die Diät :)))

Közvetlenül karácsony előtt még két ajándékkal örvendeztetett meg a postás - pontosabban azok, akik postára adták :)
Genau vor Weihnachten habe ich noch zwei Geschenke vom Post bekommen, womit die Aufgeber mir große Freude gemacht haben :)

Verától gyönyörű hajócsipkével készült terítőket és hópelyheket kaptam.
Von Vera habe ich wunderbare Deckchen und Schneeflocken bekommen.

Ritától pedig finomságokat - ízben és hímzésben egyaránt. Már a csomagolása is szívmelengető volt :)
Hálásan köszönöm mindkettőtöknek!!!
Von Rita habe ich Feinheiten bekommen - als Geschmack und als Stickerei auch. Die Verpackung war schon fein :)
Besten Dank für Euch beiden!!!

Kolléganőmnek készítettem ezt a kis dekupázsolt mécsest - megszerettem ezt a technikát :)
Für meiner Kollegin habe ich mit Decoupage diese kleine Teelicht gefertigt - ich mag dieser Technik :)


Holnap dolgozom, de utána lesz pár szabad napom! Pihenjetek jól Ti is - ha van rá módotok! :)
Morgen werde ich arbeiten, aber nachdem habe ich einige freie Tage! Ich wünsche Euch lockere Tage - wenn es möglich ist! :)

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű csipkéket kaptál Verától!!!
    Leki ajándéka pedig valóban szívmelengető ♥!!!


    VálaszTörlés
  2. Sehr schöne Geschenke sind bei dir angekommen.
    Das Teelicht ist bezaubernd.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Dein Teelicht ist so schoen !

    VálaszTörlés
  4. Des beau cadeaus bien gatée Marie-Claire

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!