2015. december 6., vasárnap

1041. Adventi naptár 6. és meglepetés ajándék / Adventskalender 6. und Überraschungsgeschenk

foto: internet
A szeretet az a kulcs, amelynek idővel egyetlen zár sem tud ellenállni, de türelem nélkül ez is könnyen beletörhet a zárba.

Die Liebe ist der Schlüssel, dem sich im Laufe der Zeit kein Schloss wiedersetzen kann, aber ohne Geduld kann die auch leicht ins Schloss einbrechen.
Simon András
***********************
Pénteken nagy öröm ért, meglepetés-ajándékot kaptam Leki-Ritától. Sok kedves ajándék mellett egy igazi finom, illatos Lekis csoda is lapult a csomagban :) Köszönöm szépen, Rita!!!
Am Freitag habe ich große Freude gehabt, ich habe ein Überraschungsgeschenk von Leki-Rita bekommen. Neben vielen lieben Geschenken war ein echter, feiner, duftender Leki-Wunder auch im Paket :)
Besten Dank, Rita!


Mindenkinek áldott adventi vasárnapot és jövő hetet kívánok!
Ich wünsche Euch besinnlichen zweiten Adventssonntag und kommende Woche!

7 megjegyzés:

  1. S.András mondatait nagyon szeretem!
    Szépségek repültek jó helyre.:)
    Áldott Adventet kívánok én is!

    VálaszTörlés
  2. Ein sehr schönes Geschenk.
    Ich wünsche dir einen guten start in die neue Woche.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Meine Liebste Palko,
    ein wunderbares Überraschungspaket, da geht einem ja das Herz auf bei solch liebevoller Aufmerksamkeit. Ich wünsche dir auch einen wunderschönen zweiten Advent und Nikolausabend
    Umarme dich ganz fest
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  4. Elreppen tőlem is, csak olvass emailt légykedves. :-)
    Áldott adventet!

    VálaszTörlés
  5. Tündéri ajándékokat kaptál!

    VálaszTörlés
  6. Très beau bonne soirée Marie-Claire

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!