2015. december 25., péntek

1050. Hand-made képeslapok / Hand-made Grußkarten

Barbaral szervezte a karácsonyi képeslap-küldő akciót. Kisorsolta a párokat, csak azt tudtuk, kinek küldjük, az érkező lap meglepetés volt. Pontosan karácsonyra érkezett meg az én képeslapom Mónikától. (Az első fotót a blogjáról "loptam", mert az enyém a szürke idő miatt nem igazán sikerült jól).
Barbaral hat die Weihnachtsgrußkarte - Aktion organisiert. Er hat die Paare verlost, wir haben nur gewußt, wem wir senden sollen, aber die ankommene Karte war eine Überraschung. Ich habe meine Karte von Monika genau für Weihnachten bekommen. (Das erste Foto habe ich von ihrem Blog "gestohlen", weil mein Foto wegen grauen Wetter nicht besonders gut gelungen ist.)

Köszönöm szépen, Mónika! / Danke sehr, Monika!

Én Bernadettnek küldtem (nincs blogja) fonalgrafikás képeslapot.
Ich habe eine Grußkarte mit Fadengrafik gemacht an Bernadett gesendet (sie hat kein Blog).


Köszönöm a szervezést, kedves Barbaral!
Danke für die Organisation, liebe Barbaral!

Másoktól is kaptam kézzel készült képeslapokat, amiknek szintén nagyon örültem.
Ich habe von anderen auch selbstgemachte Grußkarten bekommen, darauf ich auch sehr gefreut habe.

 Judithtól / von Judith


Anikótól / von Anikó

Domibabától / von Domibaba

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, nagyon kedvesek vagytok! :)
Ich danke Euch, ihr seid sehr lieb! :)

És természetesen én is küldtem másoknak is - idén a fonalgrafikás lapok voltak a nyerők. Rengeteg kép következik (bár volt olyan is, amit elfelejtettem fényképezni :))
Und natürlich ich habe auch noch einige gesendet - in diesem Jahr habe ich meistens mit Fadenfrafik gestickt. Jetzt kommen viele Fotos (obwohl einige Karten habe ich vergessen, zu fotografieren :))


Mindenkinek további szép Ünnepet kívánok!
Ich wünsche Euch weiteres schöne Fest!

19 megjegyzés:

  1. Oh it is looking like a Beauty Parade!

    Each of the cards is wonderfully done! Love them all

    Merry Christmas Palko ♥

    VálaszTörlés
  2. Áldott, békés karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, azt hittem, hogy eltévedt! Fonalgrafikával milyen csodákat lehet készíteni. Nagyon érted a módját, nagyon szépek! És egy nálam landolt. Köszönöm. Áldott ünnepet!

    VálaszTörlés
  4. Traumhaft schöne Karten,
    LG und schönes Fest, Martina

    VálaszTörlés
  5. Szépek a képeslapjaid!
    Oh! Van itt szilveszteri is.

    VálaszTörlés
  6. Szépségesek, köszönöm szépen ♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép képeslapokat készítettél.
    Boldog Karácsonyt kívánok Neked is!

    VálaszTörlés
  8. Áldott békés ünnepet kívánok!
    Nagyon szépek lettek a lapok, én csak ámulok ezen az új technikán :-)

    VálaszTörlés
  9. Voldog ünnepeket!
    Nagyon szép lapokat készítettél! Büszke vagyok, hogy az egyik nálam talált otthonra:-)

    VálaszTörlés
  10. All of them are beautiful. Merry Xtmas dear. ^_^ A big hug.

    VálaszTörlés
  11. Les cartes sont adorable bonne journée Marie-Claire

    VálaszTörlés
  12. Hű, micsoda munkák! Olyan kedves ötlet egy ilyen cserebere.
    Kívánom, hogy legyen pihentető, szép ünneped! Aztán januárban alkotásra fel! :))

    VálaszTörlés
  13. Liebe Palko,
    deine Karten sind richtige Kunstwerke geworden. WUNDERSCHÖN !!!
    Einen schönen 2. Feiertag
    Marion

    VálaszTörlés
  14. Szépikék! Békés ünnepeket!

    VálaszTörlés
  15. Palko - miłego świętowania a w nadchodzącym Nowym Roku życzę wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia i radości :)
    Kartki śliczne:)

    VálaszTörlés
  16. Igen, például amit én kaptam. Nagyon megörültem neki, gyönyörű. Köszönöm szépen és további kellemes, nyugodt ünnepeket kívánok.

    VálaszTörlés
  17. Jolies toutes ces cartes, bon dimanche, bizzzzzz
    Corinne

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörűek ezek a lapok:). Én köszönöm a részvételt!
    Remélem nem bánod, ha elviszem a Bernadettnek készült lap fotóját:).

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!