2013. november 24., vasárnap

678. Mézeskalács házikó / Lebkuchenhaus

... avagy a hardangert is gyakorolni kell, hogy el ne felejtsem :)
... ich soll Hardanger auch üben, sonst werde ich es vergessen :)

Natashkánál találtam ezt az aranyos kis házikó mintát, és úgy döntöttem, mézeskalács házikó formájában készítem el. Így sikerült:
Bei Natashka habe ich dieses kleines niedliches Haus-Muster gefunden, und ich habe so entschieden, daß ich es als Lebkuchenhaus fertigstelle. So ist es gelungen:

Большое спасибо, Наташка!

Készítettem néhány fázisfotót is :)
Ich habe einige Fotos während der Fertigung auch gemacht :)


Sok színes gyönggyel, gombbal díszítettem, és persze színes fonalakat a hímzéshez is használtam. Az anyag saját festésű takácsvászon.
Ich habe es mit vielen bunten Perlen und Knöpfe geschmuckt, und natürlich auch mit bunten Garnen gestickt. Das Werbeleinen habe ich selbst gefärbt.


Hátlapként egy színben hozzá illő filclapot használtam, amire a kész hímzést ráragasztottam.
Ich habe als Deckblatt einen farbig passenden Filzblatt benutzt, das fertiggestelltes Muster habe ich dazu geklebt.


Azt nem írom, hogy nem tökéletes - hiszen úgyis látjátok -, de összességében tetszik a végeredmény :)
Ich schreibe nicht, daß es nicht ganz perfekt - das sieht Ihr auch -, aber das Endergebnis gefällt mir doch :)


Legyen szép hetetek!
Ich wünsche Euch eine schöne Woche!

32 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, ügyes vagy. Olyan szépek ezek a hardangeres minták.

    VálaszTörlés
  2. Фантастический домик!! Мне очень понравился!!

    VálaszTörlés
  3. Valóban nagyon szépen megtervezett, kivitelezett minta!
    Jancsi és Juliska, hol van :) benn a házikóban?

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörű a sok szép különleges öltés miatt is. Igazi karácsonyi hangulata van. Jók a színek! Tényleg olyan, mint a mézeskalács.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon különleges, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  6. Ez is valami meseszép!!! nagyon egyedit sikerült megint összehoznod!!!
    (amúgy megsúgom: végre-valahára eljutottam odáig, hogy az egyik mintádba bökjek!! majd mutizom:)))

    VálaszTörlés
  7. Csöppet belefeledkeztem a házikód nézegetésébe. :)))
    Nem tudom, miért mondod, hogy nem tökéletes, szerintem az! Nagyon is! :)
    Igazi karácsonyi hangulatot áraszt, szinte érzem a fahéj és a szegfűszeg illatát.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép... Ahhh, ha lennem időm valami sokkal-sokkal egyszerűbbre, annyira boldog lennék. Idén beleszerettem a hímzett mézeskalács-házakba és karácsonyfákba:)

    VálaszTörlés
  9. Az én szememben tökéletes:) ééés éééés szép, mutatós és nagyon dekoratív:)

    VálaszTörlés
  10. Das ist wirklich schön geworden, ein hübsche Deko

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép és ötletes házikó. Az eredetit nem kukkantottam még meg, de ez egyszerűen elbűvölő. Maga az alapötlet fantasztikus na és szerintem a kivitelezés is nagyon rendben van.

    VálaszTörlés
  12. nagyon-nagyon tetszik ez a mézeskalács házikó ♥!

    VálaszTörlés
  13. Hallo Palko,

    dein Lebkuchen Haus ist dir gelungen und es hat auch keine Kalorien ;-)!

    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  14. Nagyon édes!
    Lehet,hogy még én is elkészítem!
    És nem utolsó sorban jól sikerült darab!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik! :-)
    Egyszer talán én is kipróbálom a hardangert. :-)

    VálaszTörlés
  16. Hű,Palkó,ez meseszép!!!!!! Nagyon különleges,még sosem láttam ilyet! Jó nagy munka lehetett!!!!
    Köszönöm a rámgondolást!!! Rámfért!

    VálaszTörlés
  17. Ein schönes Lebkuchenhaus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  18. It's amazing :) Such wonderful freebie and I love hardanger, but I still don't have evenweave of such (gingerbread :) colour.... ehh

    VálaszTörlés
  19. Che meraviglia!! E' bellissima!!!
    Un abbraccio
    Sonia

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörű lett! Már a többiek mindent leírtak!

    VálaszTörlés
  21. Very beautiful piece! I don't know how to do this...must be difficul hun?! Congrats!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép lett, én nem látok kivetnivalót rajta. Olyan, mint egy igazi:))

    VálaszTörlés
  23. Nagyon édes lett a mézeskalács házikód!!! :o)

    VálaszTörlés
  24. Wunderbar!! Das Lebkuchenhaus ist toll!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  25. Nagyon aranyos lett! Hibát én sem látok benne......

    Most én is sokat hardangerezek a karácsony jegyében, csak az összeállítás macerás egy cseppet. Viszont arra gondolok, hogy az eredmény kárpótol.

    VálaszTörlés
  26. Nálad minden meseszép! Ez különösen!

    VálaszTörlés
  27. Adorable gingerbread house!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!