2013. november 11., hétfő

672. Adventi SAL Maxival 4. / Advent-SAL mit Maxi 4.

A hét végén végre minden körülmény adott volt, hogy kihímezzem Maxi kedves mintájának befejező részét: itthon voltam és sütött a nap :)
Már megvettem hozzá az anyagokat is, remélem, hamarosan tudom mutatni a teljesen kész Adventi-naptárt. Addig is itt van a kész képecske. Köszönöm szépen a mintát, Maxi!
Am Wochenende war endlich alles gut dazu, den letzten Teil vom schönen Muster von Maxi zu sticken: ich war zu Hause, und die Sonne hast geschienen :)
Ich habe die Stoffe dazu auch gekauft, ich hoffe, daß ich bals den fertigen Adventskalender auch zeigen kann. Bis dann hier ist das fertige Bild. Maxi, besten Dank für das Muster!

fonalak / Garne: Rice Rice Baby - Chasin'Colors, DMC 728, DMC 4200
anyag / Stoff: sötétzöld, 28 ct hímzővászon / dunkelgrünes Leinen 28 ct

Legyen szép hetetek!
Ich wünsche Euch schöne Woche!

18 megjegyzés:

  1. Kedves a minta! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy alakítod Adventi-naptárrá, mindig olyan ötletes megoldásokat eszelsz ki!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű és részletgazdag ez a minta! A naptáradra én is nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. Eddigi munkáid fényében ez is valami különlegesség lesz.
    Maga a minta nagyon tetszik, de sajnos idő hiányában csak álmodozom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, kíváncsi vagyok a végső megoldásra.

    VálaszTörlés
  5. Eine wunderschöne Winterlandschaft.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  6. Uma riqueza! Lindo mesmo!
    Um abraço!
    Egléa

    A gazdagság! Tényleg szép!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép. A deres számok különösen tetszenek.

    VálaszTörlés
  8. Te egy varázsló vagy! :) ♥

    VálaszTörlés
  9. Der Kalender sieht klasse aus! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik a minta! Kíváncsian várom én is a befejezést :o)

    VálaszTörlés
  11. Nagyszerű! A számoknak jó ötlet volt a piros-fehér fonal! Olyan, mintha kicsit rájuk esett volna a hó :)

    VálaszTörlés
  12. Der Kalender ist wunderschön geworden.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett! Már a mintát én is elmentettem, lesz e belőle valami nem tudom... és tetszik hogy egy - egy kis darab is önálló munka , minta lehet...

    VálaszTörlés
  14. Der Kalender ist sehr schön geworden, die Weihnachtsfarben und dann das Weiß für den Schnee,...sehr gelungen!
    Lieben Gruß,Ulla

    VálaszTörlés
  15. Nagyon ötletes! :-) Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!