2013. november 16., szombat

674. Párnácskák / Kissen

Megkívántam Amanda párnácskáit, így én is készítettem kettőt :)
Ich habe die Kissen von Amanda beneidet, deswegen habe ich auch zwei gemacht :)


Pöttyös anyag, kockás szalag, hópehely díszgomb... azt hiszem, jó ajándék lesz :)
Tüpfliger Stoff, gewürfeltes Band, der Knopf ist Schneesflocke... ich glaube, die werden gute Geschenke :)

Anchor 1206

Rosace 55382

Ezt a mosolygós hópelyhet egy horgolásmintát átalakítva rajzoltam, szerettem volna a piros madarashoz egy kék színnel hímezhető párt :)
Diese lachende Schneeflocke habe ich auf Grund einen Häkelmuster gezeichnet, ich wollte neben den Roten eine auch mit blau gestickt haben :)


Legyen mosolygós vasárnapotok! :)
Ich wünsche Euch lachenden Sonntag! :)

34 megjegyzés:

  1. Ehhez már konkrét anyagfelhalmozás szükséges otthon. Rendkívül ízléses.

    VálaszTörlés
  2. Very beautiful !!!! Adorable work !!!!
    Niki
    nikiad.blogspot.gr

    VálaszTörlés
  3. Tuti ajándékok! Én mindenképp örülnék nekik :)

    VálaszTörlés
  4. Remekül mutatnak ezekkel a kiegészítőkkel!A pöttyös a gyengém:-)
    Édes mindkettő!!!

    VálaszTörlés
  5. Biztosan nagyon örül majd aki/akik kapják. Nagyon ízléses mind a kettő. Hópehely gombot hol lehet venni? Nálunk sajnos ritkán lehet szép gombokat kapni, a neten pedig egy tasakban többnyire ugyanazok vannak, nincs választék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Sajnos nem tudom, hol lehet venni, én ajándékba kaptam :)

      Törlés
  6. deliziosi molto molto carini da fare subito
    grazie
    silvana

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  8. Mosolygós hópehely!?:)
    Neked is legyen mosolygós, szép heted!

    VálaszTörlés
  9. Csuda helyesek lettek, az öröm garantált!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek! Főleg a mosolygós hópehely :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon aranyos lett mindkettő!!! :o)))

    VálaszTörlés
  12. Niedlich, die beiden kleinen Kissen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  13. Danke für das Stickmuster. Die Hängerchen sind dir gut gelungen!
    Noch einen schönen Sonntag Nachmittag!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  14. ahogy a lányom mondaná: kis cukiságok:))

    VálaszTörlés
  15. So sweet. I love dotted fabrics... thus combined too... And so want to stitch and sew one like that. Thanks!

    VálaszTörlés
  16. Красивые подушечки!!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon édesek lettek, biztosan örülni fog/nak/ neki/k/:)

    VálaszTörlés
  18. Mindkettő nagyon szép, de nálam a piros a no.1 :))))
    biztos nagyon fognak nekik örülni!!

    VálaszTörlés
  19. Aranyosak...Nekem a madaras tetszik jobban...
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  20. Örülök, hogy tetszik a munkám. Megtisztelő.
    Nagyon szépek lettek, és nagyon jók a gombok. Kérés nélkül itt a hópehely minta. Már vittem is, és én "lesek" tőled.

    VálaszTörlés
  21. Gosto muito do pássaro, gosto muito da alegria do sorriso do floco de neve!
    Adorável combinação tecidos bolinhas com xadrez.
    Um presente bonito e gentil!
    Parabéns!
    Um abraço!

    Nagyon szeretem madár, imádom örömmel mosoly hópehely!
    Imádnivaló pöttyös és kockás szövet kombináció.
    A szép és finom!
    Gratulálunk!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  22. es, it is going to be a nice gift! :D Lovely desing and colors! I love polka dots

    VálaszTörlés
  23. The little blue snowflake is fantastic!!!

    VálaszTörlés
  24. Olyan kis helyesek. :-)
    Nekem is bele kellene már húznom a kari díszek készítésébe. :-)

    VálaszTörlés
  25. Lovely ornaments! Thanks for the smiling snowflake :)

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  26. Thank you for the lovely snowflake design.

    VálaszTörlés
  27. Ezer év is eltelt már. Most visszakerestem a mintát, hogy linkelni tudjam. És ezer év is eltelt már, elkészítettem. Kicsit változtattam rajta, kicsit kiegészítettem, hogy hosszított párnácskát készítsek belőle. Ide írom, mert tuti nem olvassa, Timinek lesz szülinapi ajándék. Köszönöm a mintát.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!