2013. november 19., kedd

676. Karácsonyi gömbök és képecske / Weihnachtskugel und Bildchen

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel :) idén is készítek elajándékozható gömböket a karácsonyfára. A csillagok mintáját Renate-nél láttam tavaly (vagy tavalyelőtt?), ő párnácskákra hímezte.
Es war letztes Jahr sehr erfolgreich :), deswegen mache ich in diesem Jahr auch Weihnachtskugel zum Verschenken. Die Muster von Sternen habe ich letztes Jahr (oder vorletztes Jahr?) bei Renate gesehen, sie hat damit kleine Kissen gemacht.

fonalak / Garne: Scarlet Dream, Pine - Chasin' Colors

 fonalak / Garne: Christmas Red, Christmas Green - Barbaral Creations
 
A műanyag lap egyik felére karácsonyi mintás anyagot, a másik felére a hímzést ragasztottam.
Auf einer Seite des Plastikblattes habe ich einen Stoff, auf der anderen Seite das gestickte Muster geklebt.

A kész darabokat nem igazán tudtam fényképezni, minden irányból "csillogtak".
Die fertige Kugel konnte ich gut nicht fotografieren, die waren "glitzend".

A műanyag gömböket innen rendeltem.
Die Plastikkugel habe ich von hier bestellt.

Azért szépek lettek ám, ha nem is igazán látszik :)
Aber die sind schön, obwohl es man nicht richtig sehen kann :)

Ezt a kedves kis képet pedig Iulia-nál találtam, s mivel nagyon megtetszett, gyorsan ki is hímeztem. :) Papírkeretbe került, képeslapként is elküldhető.
Dieses kleines niedliches Bildchen habe ich bei Iulia gefunden, und weil es mir sehr gefällt, habe ich schnell gestickt. :) Es ist in einem Papierrahmen, man kann auch als Weichnachtkarte versenden.

Grazie mille, Iulia!

További szép hetet kívánok!
Ich wünsche Euch weitere schöne Woche!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes a gömb! A lap is aranyos, Jaj, kezd karácsonyi hangulatom lenni:)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a gömbök!
    Nem baj ha csillognak, az a dolguk:)))

    VálaszTörlés
  3. A képeslap is édes, viszont sok karácsonyi mintán láttam mindenféle pózban nyulat, de nekem olyan idegen....
    Azért a lapod báján ez mit sem változtat;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte nekem is fura volt, de aztán eszembe jutott az a mese, amikor sok-sok erdei állat díszít egy karácsonyfát, és a nyulak tevékeny résztvevők :)))

      Törlés
  4. Én még csak a gömbök beszerzéséig jutottam :)
    Nekem tetszik a csillanás a gömbökön ♥

    VálaszTörlés
  5. Wunderschöne kleine Weihnachtsstickereien.
    LG Grit

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a saját készítésű gömbök, nálam is szerepelnek a "to do list"-emen. A tieid nagyon aranyosak.

    VálaszTörlés
  7. Már én is összegyűjtöttem a karácsonyi mintákat, már "csak" egy kis idő és energia kell hozzá,egy kis nyugis idő.....
    Nagyon tetszenek a minták, a műanyagtól én nagyon idegenkedek,de ez az én bajom..:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szorgalmas vagy, szépeket készítettél. Nálam is csillagok vannak soron.

    VálaszTörlés
  9. Die Idee mit der Weihnachtskugel finde ich Klasse.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  10. Bocsánat Palkó! Bánt,hogy írtam a műanyagot.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Mammka! abszulút nem bántottál meg! Én is jobban szeretem a természetes anyagokat, de azokból nem készítenek átlátszó gömböket... :)))

      Törlés
    2. :)Köszönöm,bíztam a nagylelkűségedben.:)

      Törlés
  11. Klasse Idee, eine durchsichtige Weihnachtskugel zu verwenden. Auch deine andere Stickerei gefällt mir.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  12. Remekül adod ezekkel a szépségekkel a karácsonyi hangolódásomat drága Palkó :))

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen kedves szavaitokat! :)
    Danke für eueren lieben Wörter! :)

    VálaszTörlés
  14. Az időjárás ellenére lesz nekem is karácsonyi hangulatom végül... Csak be kell kukkantanom hozzád:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!