2013. november 3., vasárnap

669. Őszi falevelek bálja - közös hímzés Fatinikával 4. és a befejezés :) / Ball der herbstlichen Blätter - SAL mit Fatinika 4. und die Endverarbeitung :)

A hétvégén hozzájutottam, és kihímeztem Fatinika gyönyörű mintájának negyedik részét. Néhány gyönggyel is díszítettem, az előírás szerint :)
Am Wochenende bin ich dazu gekommen, den vierten Teil des wunderschönes Musters von Fatinika zu sticken. Nach Vorlage habe ich auch einige Perlen verwendet :)


Bár hátlap mintát is kaptunk, nem biscornut, hanem egy kis akasztós díszpárnácskát készítettem belőle.
Obwohl wir auch ein Deckblattmuster bekommen haben, habe ich kein Biscornu, sondern ein kleines Hänger davon gemacht.


Őszi színű anyagból kapott hátlapot, és egy egyszerű fagyönggyel díszítettem.
Ich habe einen herbstfarbigen Stoff dazu genommen, und nur mit einem einfachen Holzkugel geschmuckt.


Őszi színeivel egészen elbújik a falevelek között... :)
Mit seinen herbstlichen Farben ist es zwischen den Blättern fast verschwunden... :)

Спасибо большое, Светлана!
Szvetlana! Nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt a gyönyörű mintát!!!
Szvetlana! Besten Dank für dieses wunderschöne Muster!!!

24 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit! Ez elképesztően szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Nem baj, hogy nem biscornu, így is remek a végeredmény!
    A színek őszi varázslata ... Jó, hogy csatlakozták a SAL- hoz:-))))

    VálaszTörlés
  3. Очень красиво и красочно!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szépek a táncoló faleveleid!

    VálaszTörlés
  5. Чудесная подушечка!
    Очень понравился цвет ткани!

    VálaszTörlés
  6. Великолепно - очень гармоничный подбор цвета. И здорово вышито. Молодец!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű. kedvenc színünkkel! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Wunderschön!!

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos lett a végeredmény, szépek a színek és nagyon jól mutat a párnácska az őszi levelek között. Telitalálat!

    VálaszTörlés
  10. Es sieht sooo schön aus! Meines muss noch etwas warten, ich habe einfach zu viel Arbeit!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  11. I really love everything that you do...amazing stuff created by those blessed hands of yours... :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon SZÉP lett!
    (Én is elkészültem vele...ma próbálom feltenni a blogba :))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett. Megnéztem az eredetit is, de ez sokkal jobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  14. Figyelgettem a különböző készültségi fokokban ezt a kis művet, de a végeredmény minden képzeletemet felülmúlta, annyira szép lett!!! :)
    Palkó, nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  15. MERAVIGLIOSO!
    Un abbraccio
    Sonia

    VálaszTörlés
  16. A Tiéd is nagyon szép lett!!!! ( Ritánál is épp most néztem)

    VálaszTörlés
  17. Tényleg igazi báli forgatag, csodaszép lett!:)

    VálaszTörlés
  18. Hű, meg há..... Nagyon szépséges lett. Szeretem az őszt nagyon, a színeket meg az égő avar szagát...
    Itt egy hete esik, fúj a szél és napot csak pillanatokra látok.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép lett! Ezek a színek... még jobban kiemelik a mintát.

    VálaszTörlés
  20. Hű! Csoda szép lett! Igazi, őszi színek!

    VálaszTörlés
  21. Прекрасная работа!!!

    VálaszTörlés
  22. Adorable autumn pillow!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  23. Нежнейшая осенняя подушечка! Ein schones Kisschen! Es gefällt mir sehr!

    Natalja

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!