2013. november 1., péntek

667. Öröknaptár: november / Ewiger Jahreskalender: November

Íme az utolsó előtti hónap:
Hier ist der vorletzte Monat:


Ezen a linken pedig a korábbi hónapok láthatóak.
Diesen link sind alle frühere Monate zu sehen.


Jézus ekkor ezt mondta neki: "Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él; és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha. Hiszed-e ezt?"
János 11: 25-26

Jesus spricht zu ihr: Ich bin die Auferstehung und das Leben. Wer an mich glaubt, der wird leben, auch, wenn er stirbt; und wer da lebt und glaubt an mich, der wird nimmermehr sterben. Glaubst du das?
Joh 11:25-26

8 megjegyzés:

  1. Hiszem.


    Már vártam:)
    szép élénk színe van, ellensúlyozza a szürke novembert.

    VálaszTörlés
  2. Ich finde deinen Kalender soooo schön!
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem az Ohio csillagát xszemesben is!!!! gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Novembro é muito bonito! Estou curiosa com dezembro...
    Sim, eu acredito na alma imortal. Eu procuro ser boa aluna de Jesus.
    Um abraço! bom fim de semana!
    Egléa

    November nagyon szép! Kíváncsi vagyok, hogy december ...
    Igen, azt hiszem, a halhatatlan lélek. Igyekszem, hogy jó tanuló Jézus.
    Egy ölelés! jó hétvégét!
    Egléa

    VálaszTörlés
  5. Olyan kedves minta, élénkíti a szürke novembert

    VálaszTörlés
  6. Végig néztem az összes hónapot, egyik szebb mint a másik. Szinte hihetetlen, már csak egy hónap van hátra az évből. gyorsan telik az idő

    VálaszTörlés
  7. November looks great! I wish a blessed n ovember full of good things to you! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!