2013. november 20., szerda

677. Karácsonyi ajándék / Weihnachtsgeschenk

Ismeritek a Maggi Co'S Village mintákat? Én először Leki-Ritánál találkoztam velük, aki már többet is kihímzett ezekből (ha a linkre klikkeltek, megnézhetitek azokat, érdemes :)), és engem minden darab elbűvölt. Olyan finom, részletgazdag, kedves minták. Régóta foglalkoztat a gondolat, hogy nekem is meg kellene próbálkoznom eggyel... és nemrégiben felfedeztem, hogy Raquel-nek (ő a tervezőnő :)) vannak free mintái is! Azt hiszem, a folytatást tudjátok... :) Igen, elkészült a "Regalo de Navidad", vagyis karácsonyi ajándék nevű minta :)
Kennt Ihr die Muster von Maggi Co'S Village? Ich habe diese Muster erstmal bei Leki-Rita gesehen, sie hat schon mehrere davon gestickt (wenn ihr auf den Link klickt, könnt ihr die anschauen, es lohnt sich :)). Diese Muster haben mich verzaubert, die sind so liebliche, detailreiche, elegante Muster. Ich habe schon mehrmals daran gedacht, daß ich davon eine auch sticken soll... und ich habe vor einigen Tagen entdeckt, daß Raquel (sie ist die Designerin) auch Freebies hat! Ich glaube, ihr weißt schon, wie es weitergeht... :) Ja, daß Muster "Regalo de Navidad", es bedeutet Weihnachtsgeschenk, ist gefertigt :)

A képen felismerhetők életem első francia csomónak látszó francia csomói is :)
Am Bild kann man meine erste französische Knoten, die schon als französische Knoten aussehen, erkennen :)

Hogy mi is lesz belőle, még erősen formálódik bennem... csak azért mutattam meg mégis a hímzést, mert arra gondoltam, hátha más is megörül neki, és még kihímezné karácsonyig :)
Ich weiß noch nicht genau, was ich davon machen werde... ich zeige es doch, weil ich daran gedacht habe, vielleicht wird noch jemand darauf freuen, und möchte es noch vor Weihnachten sticken :)

Muchas gracias, Raquel!

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, gyere máskor is! :)
Ich danke fürs Vorbeischauen, komm auch mal wieder! :)

20 megjegyzés:

  1. Какая зимняя красота!

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam, hogy vannak free mintái is... Köszi!!! :o)
    Nagyon tetszik a tiéd is! :o)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem hímezni a Maggi Cos mintákat, mindig jó kedvre derítenek :)
    SZÉP lett a hímzés és a piros+zöld páros jól mutat vele... kíváncsian várom mi lesz belőle

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a kép, a francia csomók is;-)))
    Vétek kett volna nem kihímezni!Olyan jó a hangulata:-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves. Biztos szép lesz "igazán" készen is. Egy kis szalag...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves minta, a francia csomóid is szépen sikeredtek. (Nekem csak sokadik nekirugaszkodásra "csomósodtak" be rendesen.)

    VálaszTörlés
  7. azt hiszem, mindent elmondtak már előttem...valóban helyes kis minta, a francia csomók is cukik, a hímzés mellé tett anyagok szintén nagyon tetszenek!
    szeretem ezt a karácsonyra készülődős időszakot, olyan szép munkákat látni mindenütt♥

    VálaszTörlés
  8. Lovely :) The fabric is great too!

    VálaszTörlés
  9. Eine sehr schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  10. Das Motiv gefällt mir! Danke auch für den Link zu dieser Seite.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  11. mivel analfabéta vagyok a kézimunkához, itt nézegettem, hogy mi is az a francia csomó :D jelentem, megtaláltam:D
    van csomó, nincs csomó, akkor is csodaszépeket készítesz mindig :)

    VálaszTörlés
  12. Mióta készülök már MCV mintát /is/ bökni... Nagyon szép lett, kíváncsi vagyok mivel rukkolsz elő a befejezést illetően :)

    VálaszTörlés
  13. Aranyos kis minta, a többit is megnéztem...hangulatos is ,bár nekem kicsit túl modern.

    VálaszTörlés
  14. Hajrá, francia csomók! Aranyos kis kép!

    VálaszTörlés
  15. Oh my, this Maggi Co'S Village is amazing! Great designs! I loved!
    Do they sell online patterns? I coulnd't understand the language.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Isa, thank you!
      Yes, you can buy online - Leki-Rita also did :)

      Törlés
  16. Beautiful stitching - such a cute design!

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm mindenkinek! Úgy látom, érdemes volt megmutatni ezt a "lelőhelyet"! :)

    VálaszTörlés
  18. Isten hozott a francia-csomózó klubban :)))))
    Az én kapcsolatom hullámzó a csomókkal, néha örömteli, néha meg kell küzdenünk egymással :)))

    A minta nagyon jópofa, tetszik! Köszönjük.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!