2011. július 30., szombat

132. Elkészültem...

... az igeverssel. Mivel holnap reggel lesz az átadás, meg is mutatom. Aki kapja, már biztos alszik, így nem látja meg előre :)
Keretezés előtt
Keretezés után

Biztos emlékeztek még rá, hogy Anton segített, a Házi áldás programmal készítettem el a "tervrajzot". Sajnos - mivel készen vásárolt kerettel dolgoztam - az igevers helyét csak teljesen apró betűkkel, a minta keret részét pedig egyáltalán nem tudtam rá hímezni hely hiányában.
A színeket szeretném még megmagyarázni :) Sokat törtem rajta a fejem, hogy milyen színt válasszak, mivel egy 80 esztendős néni kapja. Végül az döntötte el a kérdést, hogy eszembe jutott, mennyire szereti a habán kerámiákat. Azt nem tudtam neki venni, de az igevers hímzésénél a habán kerámia színeit használtam (legalábbis próbáltam hasonlókat választani...)
Íme, itt egy habán kerámia, erre gondolok:
Azért ezt az eszmefuttatásomat majd az ünnepeltnek is elmondom, nehogy meghökkenjen a színválasztáson :)
Érdekelne, hogy nektek hogy tetszik az elkészült kép...?
Egyébként ez az igevers nekem is az egyik kedves igeversem. Sokszor segített már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!